گوشی های گلکسی نوت 5 سامسونگ به همراه سیمکارت های یوسیم ایرانسل ارائه می گردد.

گوشی های گلکسی نوت 5 سامسونگ به همراه سیمکارت های یوسیم ایرانسل

سامسونگ و ایرانسل به تازگی همکاری های مختلفی را با یکدیگر ارائه می نمایند ، این بار ارائه گلکسی نوت 5 سامسونگ با سیمکارت های یوسیم ایرانسل عنوان جدیدترین همکاری مشترک ایرانسل و سامسونگ بحساب می آید ، به گزارش پایگاه خبری زوم تک به نقل از روابط عمومی ایرانسل تمامی گوشی های هوشمند گلکسی نوت 5 سامسونگ از این پس به همراه یک سیمکارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل و ترافیک پهنای بانک به مشتریان این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایرانسل اولین خریداران گلکسی نوت 5 سامسونگ که این گوشی هوشمند را از غرفه‌های ویژه سامسونگ در مراکز تجاری اصلی شهر های کشور خریداری نمایند یک سیمکارت یوسیم دریافت می نمایند .سیمکارت های یوسیم در واقع کامپیوتری کوچک می باشد که قادر است چندین برنامه کوچک را در دل خود جای دهد. به طور مثال قادر خواهید بود از این سیم‌کارت‌ها جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل خود بهره مند شوید.

به کمک سیمکارت های یوسیم می توان جهت برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کرد . اگر شهر و منطقه شما از شبکه ارتباطی نسل 3 و 4 پشتیبانی می نماید از این سیستم استفاده نمایید.

باخرید و فعالسازی سیمکارت های یوسیم هر کاربر می تواند با خرید هریک از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بیست درصد از هزینه خریداری شده اینترنت به عنوان پهنای باند رایگاه به کاربران ارائه می شود ، این هدیه که توسط ایرانسل ارائه می شود تا یکسال به کاربران ارائه خواهد شد. این ترافیک رایگان، بعد از فعال‌ کردن بسته اصلی در حساب مشترک قرار داده خواهد شد.

شما برای فعال کردن لیست فعال سازی اینترنت شما می توانید کد دستوری #5*555* و یا مراجعه به نشانی www.irancell.ir/internet را ارائه نمایید .

ایرانسل و سامسونگ در فروردین 94 طی اقدامی مشترک به عرضه گوشی‌های Galaxy S6  و  S6 Edge همراه با سیم‌کارت یوسیم (سیم‌کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G/LTE) کرده اند. این عرضه با استقبال مناسبی ارائه شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ تنها 0.95% رشد در فروش داشته است

نظرات در مورد : گوشی های گلکسی نوت 5 سامسونگ به همراه سیمکارت های یوسیم ایرانسل ارائه می گردد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *