گوشی های هوشمند سری موتو جی 6 موتورولا معرفی شدند

موتورولا

کمپانی موتورولا که اخیرا به یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند تبدیل شده‌ است , در یک جلسه در کشور برزیل دو گوشی جدید خود از خانواده “موتو جی 6 ” و ” موتو ای 5 ” را معرفی نمود. که در ادامه گوشی های خانواده موتو جی 6 را بررسی می کنیم گوشی های جدید شرکت موتورولا , شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده اند و از مدت ها قبل افراد زیادی در انتظار معرفی این گوشی ها بودند که بالاخره شرکت موتورولا در نشستی که در برزیل داشت , این کار را انجام داد.

موتورولا

در این نشست سه گوشی از خانواده موتو با نام های موتو جی 6 پلی ( Moto G6 Play ) ، موتو جی 6 ( Moto G6 ) و موتو جی ۶ پلاس ( Moto G6 Plus ) عرضه گردید. شرکت موتورولا این گوشی ها را به جدیدترین تِرِندهای بازار مجهز ساخته است , به همین دلیل نسبت ابعاد ۱۸:۹ اعلام شده است. درباره اندازه صفحه نمایش این گوشی ها باید بگوییم جی 6 پلی‌ از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن HD+ برخوردار است برای دو مدل موتو جی ۶ و موتو جی ۶ پلاس نیز صفحه نمایش هایی به اندازه ۵.۷ اینچی و ۵.۹ اینچی که از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ می باشند , در نظر گرفته شده است.

موتورولا

سنسور اثر انگشت گوشی موتو جی 6 پلی , در قسمت پشتی قرار گرفته شده است و دو گوشی دیگر این ویژگی را در پنل جلویی خود جای داده اند. دوربین این گوشی موتو جی 6 بر خلاف اکثر موبایل های امروزی دوگانه نیستند , دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل است. اما بر خلاف این گوشی دو مدل دیگر به دوربین هایی دوگانه مجهز شده اند. پشتیبانی موتو جی ۶ پلاس از بلوتوث ۵.۰ و تعبیه درگاه USB نوع C در موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس از دیگر ویژگی ها و امکانات این گوشی های جدید می باشد.

موتورولا

سیستم‌ عامل اندروید اوریو ۸.۰ به صورت پیش فرض روی تمامی گوشی های خانواده موتو جی 6 در نظر گرفته شده است. باتری موتو جی 6 پلی , یک باتری بسیار قوی بوده و 4000 میلی آمپر می باشد,  موتو جی ۶ و موتو جی 6 پلاس نیز به تربیت دارای بتتری های ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت و ۳۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های هوشمند سری موتو جی 6 موتورولا معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *