گوشی فلای ساخت کجاست ؟

فلای اکلیپس ۳ گوشی هوشمندی با برندی انگلیسی

همان طور که همه ی ما می دانیم امروزه وضعیتی رقابتی در دنیا هر روز سخت تر و تنگ تر می شوند و به صورت روزانه دستگاههای الکترونیکی و تولید کنندگان های گجت ها محصولات مختلف خود را روانه بازار می کنند . اما از بین این انبوه تنها عده ای کمی هستند که به موفقیت می رسند . در میان این ها برند فلای جز برندهای است که توانسته به موفقیت برسد .

گوشی های فلای ساخت کجاست

در سال 2003 برند فلای FLY در کشور انگلستان به ثبت رسید . این شرکت دفتر اصلی خود را در لندن تاسیس کرد . شرکت فلای از طراحان معروف و خوش سلیقه و همچنین مهندسین با تجربه ی برای خود استفاده کرد تا اینکه توانست میان این همه تولید کننده در بازار تجارت برای خود راهی پیدا کند . او در ابتدا توانست به بازارهای اوکراین ، ترکیه ، هندوستان ، روسیه و خاورمیانه راه یابد و با این کار برای خود اسم و رسمی را بر هم بزند . این برند امروزه در کشور روسیه به عنوان سومین برند برتر فروشنده گوشی موبایل معروف شده است .
در واقع اوایل سال 2012 شرکت فلای توانست خط تولید محصولات هوشمند را برای خود راه اندازی کند . این برند به حدی توانسته است پیشرفت کند که هم اکنون گوشی پرچمدار او با نام Tornado از لحاظ ظریف بودن در طراحی و ظاهر خیره کننده می تواند با هر گوشی دیگری رقابت نماید .

توسط مدیریت فلای ، استراتژی های جسورانه ای دنبال می شود . این برند هیچ گونه ترس و تردیدی را برای خود پیش بینی نمی کند و محصولات متنوع را تولید می کنند و توانسته است همتای دیگر برند ها پیش رود . در ابتدا فلای گوشی های کلاسیک را تولید می کرد اما امروزه توانسته است گوشی ها و تبلت های هوشمند نیز تولید نماید .

شرکت فلای در محصولات خود از پردازنده های دو هسته و چهار هسته ای بهره گرفته است و همچنین قابلیت استفاده دو سیم کارت همزمان و نسخه های جدید اندروید و بدنه محکم که از از تکنولوژی Gorilla Glass ساخته شده و صفحه نمایش 5 اینچی و ظاهری شیک و خیره کننده توانسته است گوشی Tornado فلای را به یکی از محبوب ترین گوشی ها تبدیل کند .

بیشتر بخوانید  رونمایی از گوشی های جدید شرکت فلای در هتل پارسیان تهران با حضور اصحاب رسانه

این برند هم اکنون نیز می توانید در ایران مشاهده کنید که با گارانتی فوژان تل برای ایران به فروش می رسد . فوژان تل افزون بر فلای نمایندگی های برندهای معروف دیگری مانند Kodak Fujitsu, Avision , Plustek ، ROWE، Verbatim و SBS در حیطه های متفاوت محصولات دیجیتالی بوده است که در منطقه خلیج فارس بسیار معروف می باشد .

شرکت فوژان پس از اینکه سال ها با این کمپانی های معروف فعالیت می کند تصمیم گرفت تا حوزه ی جدیدی از بازار را نیز تجربه نماید . به همین دلیل پس از بررسی برندهای موجود تصمیم گرفت محصولی را انتخاب کند که علاوه بر امکانات بالا و کیفیت ساخت عالی اش بتواند محصولی با قیمت مناسب به مشتری تحویل دهد .
دارای یک گوشی زیبا و با کیفیت است که دارای قیمتی رقابتی می باشند و همچنین شرکت گارانتی دارای اعتبار پشت این موضوع است . نام این گوشی فلای می باشد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی فلای ساخت کجاست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *