گوشی های شیائومی

mi 4i

یکی از برندهای تولید کننده گوشی های همراه ، شیائومی می باشد . گوشی های شیائومی از جمله گوشی های هستند که برخی به عنوان طرفدار جدی آنها می باشند. این گوشی ها معمولا از بهترین مواد تولید می شوند و زیبایی و سادگی های جذابی دارند. برخی از افراد برند شیائومی را به عنوان اپل آسیا می شناسند. البته طی این سالهای گذشته علاوه بر گوشی های شیائومی محصولات دیگری مانند مچ بندهای سلامتی ، اسکوتر،لامپ های هوشمند،تلویزیون ،هندزفری و …. که تولید این شرکت چینی بوده اند مورد توجه قرار گرفته اند.

 شیائومی

با اینکه گوشی های شیائومی طراحی های فوق العاده زیبایی دارند و همچنین کیفیت آنها عالی می باشد ولی از نظر قیمت نیز مناسب می باشند و این قیمت پایین سبب نشده تا شیائومی از کیفیت گوشی های خود کم کند.

به عنوان مثال یکی از گوشی های شیائومی می 4 آی است که علاوه بر کیفیت از طراحی منحصربه فردی برخوردار است.این گوشی به گونه ی طراحی شده است که شما می توانید برای دیدن فیلم و وب گردی از آن استفاده کنید. همچنین اگر به بازی علاقه دارید می توانید با خیال راحت بازی های اچ دی را با این گوشی اجرا نمایید.البته ظرفیت باتری از جمله مسائلی است که کاربران به آن دقت می کنند و خوشبختانه در این گوشی های شیائومی ظرفیت عالی می باشد. برای عکس برداری نیز با این مدل شیائومی می توانید عکس های باکیفیتی را ثبت کنید و از تماشایی آنها لذت ببرید.پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین شبکه 4G  از مواردی است که در مورد این مدل گوشی شیائومی نباید فراموش کرد.

Mi 4iلیست قیمت برخی گوشی های شیائومی (مهرماه96)

نام محصول – شیائومیظرفیت حافظهحدود قیمت ( تومان)
1Redmi 216گیگابایت370.000
2 Xiaomi Mi 4i16گیگابایت450.000
3Xiaomi Mi 416گیگابایت455.000
4Xiaomi Mi 416گیگابایت همراه باندل499.000
5Xiaomi Mi Note Dual‌ SIM‌64گیگابایت900.000
6Xiaomi Mi532گیگابایت1.130.000

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری دیگر از تبلت می پد 5 شیائومی

نظرات در مورد : گوشی های شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *