گوشی های جدید اوپو دقیقا مشابه آیفون X اپل می باشند!

اوپو

گویا کمپانی اپل باز هم به عنوان یکی از پیشتازان عرصه ی طراحی گوشی های هوشمند در دنیا می باشد که بسیاری از کمپانی های چینی در این زمینه پیرو نوع طراحی این کمپانی هستند. به تازگی تصویری از دو گوشی جدید کمپانی اوپو منتشر ظده است که این دو گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون X دارد، به نوعی کپی برابر اصل آیفون X  می باشند.

کمپانی اوپو یکی از کمپانی های چینی تولیدکننده ی گوشی های هوشمند می باشد که در این گشور فعالیت بسیار گسترده ای دارد. گویا اوپو قصد دارد در سال جدید از دو پرچمدار جدید خود با نام های R15 و R15 پلاس رونمایی به عمل آورد و بر اساس تصاویری که از این دو گوشی در فضای مجازی انتشار یافته است نشان می دهد که شباهت بسیار زیادی به آیفون X کمپانی اپل دارند و به نوعی کپی از طراحی اپل می باشند.

اوپو

گویا کمپانی های چینی که از ابتدا به کپی کردن برندهای معروف و خوش نام جهان شهرت دارند، این بار تصمیم گرفته اند که پرچمداران خود را مشابه آیفون X اپل طراحی نمایند تا مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نمایند و میزان فروش دستگاه های خود را بالا ببرند. حاشیه های پنل جلویی این گوشی های هوشمند بسیار باریک می باشد و در این مورد شباهت بسیار زیادی به آیفون X اپل دارد ولی کماکان حاشیه ی پایین صفحه نمایش خود را حفظ کرده اند ولی به طور کلی بیشتر فضای پنل جلویی این دو پرچمدار با صفحه نمایش پوشانده شده اند.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این دو گوشی هوشمند کمپانی اوپو منتشر نشده است ولی انتظار می رود که هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پردازنده ی اسنپدراگون 700 کوآلکام انتشار یابند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های جدید اوپو دقیقا مشابه آیفون X اپل می باشند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *