گوشی های بی سیم BeatsX اپل وارد فروشگاه های انگلستان شد

پس از ایرپادهای اپل، گوشی های بی سیم 130 پوندی اپل تحت عنوان “BeatsX” داغ شد. و بنا به گزارشات، این گوشی های بی سیم امروز وارد فروشگاه های انگلستان شدند. گوشی های بی سیم BeatsX اپل در دو رنگ استاندارد سفید و مشکی عرضه شده اند. البته، گفتنیست BeatsX اپل در دو رنگ دیگر خاکستری و آبی قابل دسترس می باشند. این در حالیست که در فروشگاه اپل هر چهار رنگ موجود می باشند اما سایر فروشگاه ها تنها دو رنگ سفید و مشکی از این گوشی های بی سیم را برای فروش گذاشته اند.

گوشی های بی سیم BeatsX درست پس از iPhone 7، ایردپاد و در امتداد هدفون بی سیم Superb Beats Solo 3 منتشر شدند. و با توجه به تراشه وایرلس W1 اپل و تقویت بلوتوث باید انتظار اتصال مجدد آسان بین دستگاه های دارای سیستم عامل iOS را داشته باشیم. البته، طبیعتا می توان این گوشی های بی سیم را با سیستم های عامل اندروید و iOS قدیمی تر به کار برد.

ایربادها (هدفون های کوچک که در داخل گوش جا می گیرند) مغناطیسی می باشند. و دارای یک کابل کشی بسیار انعطاف پذیر هستند. به طوری که آن ها قابل بازگشت به حالت اولیه می باشند و مانند دیگر گوشی ها گره نمی خورند. و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این گوشی ها به دور گردنتان آویزان می شوند.

البته این گوشی های بی سیم از آن گوشی های تناسب اندام مانند Powerbeats 3 (با قیمت 170 پوند) نیست. اما به گونه ای طراحی شده اند که بسیار سبک وزن می باشند.

شارژ این گوشی های بی سیم به گونه ای است که تنها 5 دقیقه اتصال به منبع قدرت آن را تا 2 ساعت فعال نگه می دارد و 45 دقیقه شارژ کردن آن ها را بیشتر از 8 ساعت روشن نگه خواهد داشت.

گوشی های بی سیم BeatsX طبیعتا دارای ریموت کنترل برای برقراری تماس، پخش/مکث موسیقی و بکار بردن Siri می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های بی سیم BeatsX اپل وارد فروشگاه های انگلستان شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *