گوشی های ال جی G7 One و G7 Fit رونمایی شدند

ال جی

یکی از گوشی های هوشمندی که این روزها در بازار گوشی های ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند، گوشی های پایین رده و میان رده می باشد، دلیل این امر نیز بالا بودن قیمت پرچمداران می باشد. امروز کمپانی ال جی از سری جدید گوشی های میان رده ی خود با مشخصات یک گوشی پرچمدار با نام های G7 One  و G7 Fit رونمایی به عمل آورد و توجه بسیاری از طرفداران را دوباره به خود جلب کرد.

کمپانی ال‌ جی در آستانه‌ ی برگزاری نمایشگاه IFA 2018 از دو گوشی‌ جدید خود رونمایی به عمل آورد. G7 One را باید اولین گوشی‌ مبتنی بر اندروید وان کمپانی ال جی دانست و باید G7 Fit را به عنوان برادر این گوشی پرطرفدار نام برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که هر دو گوشی هوشمند دارای یک ظاهر و بدنه‌ ی یکسان می باشند و از جمله‌ی مشخصات فنی مشترک میان این دو گوشی‌ هوشمند  باید به استفاده از صفحه نمایش 6.1 اینچی با کیفیت تصویر +QHD به همراه یک باتری 3000 میلی‌ آمپر‌ ساعتی اشاره نمود که دقیقا شبیه به LG G7 ThinQ می باشد.

مشخصات G7 One

ال جی

 

G7 One را باید به عنوان جذاب ترین گوشی‌ هوشمند الجی دانست که تا به امروز رونمایی به عمل آورده است، این گوشی هوشمند اولین گوشی با برند ال جی می باشد که همراه با سیستم‌ عامل اندروید وان به بازار عرضه می گردد. استفاده از اندروید وان به این معنا می باشد که G7 One زودتر از سایر گوشی‌ های اندرویدی این کمپانی برزورسانی های سیتم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. G7 One ال‌جی از پردازنده ی اسنپدراگون 835 استفاده می کند که اساسا پردازنده‌ ی پرچمدار سال گذشته‌ ی گوشی‌ های اندرویدی ال جی بوده است. در این خصوص باید به استفاده از 4 گیگابایت حافظه‌ ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی اشاره نمود که البته می‌ توان حافظه ی داخلی را از طریق حافظه ی جانبی micro SD افزایش داد. ال‌ جی در G7 One از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم در پنل پشتی بهره می‌ برد.

بیشتر بخوانید  سفر خیال انگیزبهترین بهترین ها

مشخصات G7 Fit

G7 Fit از لحاظ مشخصات فنی ضعیف تر از G7 One می باشد، ال‌ جی از پردازنده ی اسنپدراگون 821 در این گوشی‌ استفاده نموده که پردازنده‌ ی پرچمدار سال 2016 کمپانی کوالکام می باشد. هرچند که احتمال اینکه عرضه‌ ی G7 Fit فقط محدود به بازار کشورهای آسیایی باشد، وجود دارد ولی هنوز کمپانی ال جی اطلاعات زیادی در این خصوص ازائه نکرده است. G7 Fit با استفاده از دو کارت حافظه‌ ی داخلی 32 و 64 گیگابایتی وانه ی بازار خواهد شد. تفاوت دیگر G7 Fit با G7 One، استفاده از بلوتوث نسخه‌ ی 4.2 در این گوشی می باشد، با این حال که G7 One از بلوتوث نسخه‌ ی 5 استفاده می نماید.

ال جی

از سایر بخش های اشتراک این دو گوشی جدید کره ای می توان به استفاده از درگاه USB نوع C، گواهی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار IP68، سیستم Face ID، NFC و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع QC 3.0 نام برد. کمپانی کره ای ال‌ جی هنوز هیچگونه اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی‌ ها ارائه نکرده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های ال جی G7 One و G7 Fit رونمایی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *