گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

این روزها مدت زمان شارژدهی باتری گوشی برای کاربران بسیار اهمیت دارد و حتی برخی از افراد به هنگام خرید یک گوشی در ابتدا از فروشنده در خصوص باتری گوشی ها سوال می پرسند؛ در صورتی که باتری آن ها قوی باشد به سراغ سایر ملاک ها می روند!. به همین دلیل بسیاری از کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند با توجه به علایق کاربران تصمیم گرفته اند که سیستم سخت افزاری دستگاه های خود را بروز کرده و میزان مصرف آن ها را بهینه سازی نمایند و در عین حال ظرفیت باتری گوشی های جدید خود را افزایش داده اند.

اکنون زوم تک تصمیم گرفته است تعدادی از گوشی های هوشمند را که از لحاظ طول عمر باتری قوی می باشند را برای شما معرفی نماید.

شیائومی می مکس 2

گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

کمپانی شیائومی زمانی که قصد داشت گوشی های می مکس و می مکس 2 را تولید نماید، هدفش افزایش طول عمر باتری گوشی های هوشمند بود که می مکس با دارا بودن قیمت 300 یورویی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی می باشد که واقعا ارزش خرید بسیار بالایی دارد اما با طول عمر باتری 126 ساعته، این گوشی هوشمند را می توان به عنوان برتری گوشی از لحاظ طول عمر باتری دانست. ظرفیت باتری این گوشی 5300 میلی آمپر ساعت می باشد که با وجود پردازنده ی اسنپدراگون 625 به شدت بهینه سازی شده است و میزان مصرف باتری را کاهش داده.

شیائومی ردمی نوت 4

گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

طول عمر باتری ردمی نوت 4 با اینکه شرفیت آن به 4100 میلی آمپر ساعت تقلیل یافته است اما با سری قبلی تفاوت فاحشی ندارد، زیرا در عوض بجای نمایشگر 6.4 اینچی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است و با استفاده از پردازنده ی اسنپدراگون 625 توان مشابهی با شیائومی می مکس 2 دارد. طول عمر باتری این گوشی به هنگام مشاهده ی ویدئو 15 ساعت و به هنگام گشت و گذار در اینترنت 18 ساعت می باشد. از لحاظ قیمتی نیز این گوشی نسبت به می مکس 2 صد یورو ارزان تر می باشد و مقرون به صرفه تر است.

گلکسی A7 2017 سامسونگ

گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

گلکسی A7 2017 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت AMOLED می باشد که همانند سایر گوشی های این کمپانی دارای تصویری با کیفیت فوق العاده می باشد. این گوشی از لحاظ نرم افزاری بهینه سازی شده است و باتری آن دارای ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی می باشد که می تواند به مدت 115 ساعت بدون شارژ مجدد دوام بیاورد. یکی از ویژگی های این گوشی که سبب می گردد میزان مصرف باتری آن افزایش یابد، صفحه نمایش همیشه روشن آن می باشد که در غیر این صورت فوق العاده کم مصرف می باشد.

بیشتر بخوانید  افزایش طول عمر باتری هوشمند هوآوی میت 10 پرو

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هایی که مدت زمان زیادی شارژ نگه می دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *