گوشی هایی که دارای باتری با طول عمر زیاد می باشند

قطعا به هنگام خرید یک گوشی , آن را از جهات و ویژگی های مختلفی بررسی می کنید , یکی از قابلیت هایی که هر فردی در هنگام خرید گوشی لحاظ می کند قدرت و عمر باتری است. در ادامه برخی از گوشی هایی که دارای یک باتری قوی می باشند را معرفی می کنیم.

سامسونگ گلکسی ای 7 (2017)

گوشی های سری S سامسونگ یکی از برترین تولیدات این شرکت می باشد اما بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای آن توانایی خرید آن ها را نداشتند , در سال 2017 , سامسونگ گوشی هایی تحت عنوان سرس A معرفی کرد که از نظر کاربردی شبیه خانواده S بودند و قیمت بهتری نسبت به سری S داشتند. گلکسی ای 7 , به دلیل این که همه ویژگی ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را گوشی های خانواده S را دارد , به‌ عنوان برترین مدل این سری شناخته شده است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ بوده و از کیفیت بالایی برخودار می باشد , باتری گلکسی ای 7 بسیار قوی بوده 3600 میلی‌ آمپر است. بنا به ویژگی های سخت افزاری این گوشی , باتری آن توانایی حفظ شارژ به مدت 115 ساعت , بدون شارژ مجدد , 18 ساعت تماشای فیلم و 15 ساعت استفاده از اینترنت را دارد. بعد از باتری فوق العاده آن , ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر آب بارز ترین ویژگی آن می باشد.

شیائومی می مکس 2

مدتی است که شرکت شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند به خوبی پیشرفت کرده و میان رقبای خود می درخشد. این شرکت با تولید گوشی می مکس 2 توانست توانایی خود را برای تولید گوشی های خوب ثابت کند. این گوشی که دارای صفحه نمایشی بزرگ و کم حاشیه است به یک باتری ظرفیت 5300 میلی‌ آمپری مجهز بوده که قابلیت حفظ شارژ تا 126 ساعت را داشته و به دلیل به کار گیری تکنولوژی شارژ سریع کوالکام در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

اوپو اف 5

گوشی اوپو اف 5 یک گوشی مناسب برای کاربرانی است که خیلی آنلاین هستند و با اینترنت زیاد کار می کنند , چرا که صفحه نمایش 6 اینچی آن برای تماشای فیلم ها در یوتویوپ و انجام کار های اینترنتی بسیار مناسب است. باتری این گوشی قدرت بالایی داشته و توانایی ساپورت بازی هایی با گرافیک بالا را دارد.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های چینی در سال 2015 " قسمت دوم "

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هایی که دارای باتری با طول عمر زیاد می باشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *