گوشی منعطف اوپو در MWC 2019 رونمایی خواهد شد

گوشی منعطف اوپو

برندهای مختلف سازنده ی گوشی های هوشمند تصمیم گرفته اند تا پرچمداران خود را در شکل یک گوشی هوشمند منعطف رونمایی کنند و به نوعی انقلابی در طراحی گوشی های هوشمند ایجاد نماید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا برند اوپو نیز با گوشی هوشمند منعطف خود وارد بازار شود.

گوشی منعطف اوپو

افزون بر کمپانی سامسونگ، ال‌ جی، هوآوی و شیائومی، کمپانی چینی اوپو نیز گوشی هوشمند منعطف خود را در کنفرانس بین المللی MWC 2019 رونمایی خواهد کرد. اوپو تصمیم دارد تا در MWC 2019 که قرار است در اسفندماه سال جاری در بارسلون اسپانیا برگزار گردد، نخستین گوشی هوشمند منعطف خود را رونمایی نماید. تولید این دستگاه هوشمند مبتکرانه به طور مستقیم از زبان مدیر بخش محصولات اوپو، چاک ونگ مورد تأیید قرار گرفته است. مدیر بخش محصولات کمپانی چینی اوپو سخنی از ویژگی های فنی این گوشی تاشو به میان نیاورد، اکنون با آنکه ایشان در حرف های خود به این نکته اشاره نمود که کمپانی Oppo تصمیم دارد تا نخستین گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از شبکه ی 5G را تا سال 2020 میلادی به بازار عرضه نماید و همچنین قرار است تا یک گوشی هوشمند با بریدگی بالای صفحه نمایش تا همان موقع معرفی نماید.

گوشی منعطف اوپو

احتمالا گوشی های منعطف در سال 2019 میلادی در کانون توجه بسیاری از برندهای معروف دنیا قرار خواهند گرفت. کمپانی سامسونگ طراحی گوشی هوشمند تاشو خود با نام Galaxy F را نمایش داده است. اظهارات نشان می دهد که این گوشی هوشمند در ماه فوریه سال آینده ی میلادی در طی کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی منعطف اوپو در MWC 2019 رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *