گوشی ساز چینی، OPPO، بالا خره وارد بازار جهانی شد!

گوشی ساز چینی، OPPO، بالا خره وارد بازار جهانی شد!

گوشی OPPO R7، صفحه نمایش 5 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080 پیکسلی دارد و از تکنولوژی خاصی برای افزایش سرعت شارژ مجدد استفاده می کند که کمپانی با آن لقب “VOOC Flash Charge” را داده است.
این کمپانی چینی که به ساخت گوشی های ارزان قیمت اندرویدی مشغول است، روز دو شنبه اعلام کرد که با مشارکت با شرکت Optus قصد در شروع فروش خود در بازار استرالیا دارد. به نظر می رسد که رویای OPPO برای ورود به بازار جهانی گوشی های هوشمند از طریق ورود به بازار استرالیا در مسیر درستی قرار دارد.
تولید کننده برخی از باریک ترین گوشی های اندرویدی که خیلی زود هم شارژ می شوند می گوید که Optus، فروش گوشی های Silver R7 را به صورت برنامه ماهیانه 40 دلار شروع می کند که شامل 4500 مگا بایت داده اینترنتی و پیام و مکالمه نا محدود است.

این برای کمپانی که با فروش فقط در کشور چین توانسته جزء 6 یا 7 سازنده بزرگ گوشی های همراه باشد اما اقرار می کند که اگر می خواهد شانسی در بازار استرالیا داشته باشد باید از اوپراتور های همراه نیز کمک بگیرد.
در ماه جولای، OPPO اعلام کرد که قراردادی را با دیک اسمیث امضا کرده است تا گوشی های R7 و R7 Plus خود را در بیش از 400 فروشگاه دیک اسمیث به فروش برساند. اما مدیر بازار جدید OPPO، لوی لی، می گوید که از آن جایی که استرالیا به بازاری شهرت دارد که اوپراتور ها در آن حرف اول را می زنند، کمپانی باید با اوپراتور های نام داری مانند Telstra, Optus و Vodafone کار کند. البته این در صورتی ست که کمپانی بخواهد در بالای لیست پر فروش ترین گوشی ها در بازار قرار بگیرد.
فوآد فدقی، مدیر بخش تحقیقاتی شرکت Telsyte می گوید که ترغیب کردن اوپراتور های تلفن همراه برای فروش گوشی، با این که بسیار مهم است اما تنها کاری نیست که این شرکت برای داشتن یک فروش خوب در بازار باید انجام دهد.

او می گوید با این که داشتن یک رابطه با اوپراتور ها برای داشتن فروش خوب اهمیت دارد، اما مهم تر از آن این است که شما پشتیبانی بازاریابی اوپراتور ها را داشته باشید ات این که صرفا آمار زنگ خورشان را مد نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید  اوپو A5 با باتری 4230 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

منبع : afr.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ساز چینی، OPPO، بالا خره وارد بازار جهانی شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *