گوشی زیر 500 هزار تومان

سامسونگ گلکسی گرند پریم پلاس

بسیاری از افرادی که می خواهند هزینه کمتری را برای گوشی صرف کنند ، بطور مثال خرید گوشی زیر 500 هزار تومان مدنظرشان است ، در این مقاله می توانند به بهترین گوشی زیر 500 هزار تومان دست یابند. در این مقاله سعی کرده ایم چند گوشی زیر 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر از گوشی زیر 500 هزار تومان با ما همراه باشید. گوشی یکی از وسایلی است که این روزها در جیب و کیف همه ی ما تقریبا دیده می شود.گاهی برای خرید گوشی وسواس های زیادی را به خرج می دهیم تا بتوانیم بهترین گوشی که دوست داریم را خریداری کنیم.

گوشي موبايل سامسونگ  Galaxy J1 Ace SM

دومین گوشی که در رنج قیمت گوشی زیر 500 هزار تومان برای شما معرفی می کنیم گوشی هوشمند گلکسی جی وان سامسونگ است ، این گوشی هوشمند هم با توجه به قدرت سخت افزاری خود می تواند یکی از گزینه های خرید برای رنج قیمت گوشی های زیر 500 هزار تومان به شمار رود. در ادامه این مقاله امکانات سخت افزاری این گوشی هوشمند در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

مشخصات گوشی گلکسی جی 1 سامسونگ

 

گوشي موبايل هوآوي مدل Y3 2017 3G دو سيم‌کارت

یکی دیگر از شرکت هایی که در این رنج قیمت گوشی های هوشمند مختلفی را ارائه کرده است ، شرکت هواوی است ، یکی از گوشی های هوشمند زیر 500 هزار تومانی که شرکت هواوی ارائه کرده است ، گوشی هوشمند هواوی Y3 است. این گوشی هوشمند دارای امکانات سخت افزاری قدرتمندی است ، اما چه امکاناتی می تواند ما را به خرید این گوشی هوشمند زیر 500 هزار تومان وادار کند؟ در ادامه مشخصات فنی این گوشی هوشمند برای شما عزیزان ارائه شده است.

مشخصات گوشی y3

همه گوشی های که در بازار وجود دارند خود دارای قابلیت های زیادی هستند ولی گاهی ما میخواهیم با داشتن بودجه ی متوسط بهترین گوشی را در این رده قیمت خریداری کنیم. یکی از بهترین گوشی های که می توان با بودجه ی تقریبا 500 هزار تومان خریداری کرد ، گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime Plus می باشد.

Galaxy Grand Prime Plus

این گوشی یکی دیگر از محصولات سامسونگ است که طرفداران زیادی داشته است و توانسته است تقریبا موفق باشد. سامسونگ گرند پریم پلاس از پلاستیک ساخته شده است و مشخصاتی از قبیل 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1.5 گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی داشته است. این گوشی می تواند پشتیبانی از دو سیم کارت در قطع میکرو را پشتیبانی نماید.

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی نوت 20 را با پردازنده اگزینوس 992 همراه می کند

صفحه نمایش یکی از اصلی ترین قسمت های است که هر کاربر به آن دقت می کند، سامسونگ گلکسی گرند پریم پلاس نمایشگری 5 اینچی داشته که از وضوح تصویر 960×540 برخوردار است.

دوربین گلکسی گرند پریم پلاس دارای سنسور 8مگاپیکسلی است که امکانات فوق العاده ی مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و فوکوس با اشاره روی سوژه را داشته است و در نهایت می تواند تصویری را به مخاطب بدهد که راضی کننده باشد.در دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری 5مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سامسونگ-گلکسی-گرند-پریم-پلاس

سامسونگ-گلکسی-گرند-پریم-پلاس

یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی مجهز بودن به سيستم‌عامل مارشمالو است و همچنین پشتيباني از شبکه 4G و  باتري با ظرفيت 2600 ميلي‌آمپر ساعت را نباید فراموش کرد.

شما با خرید این گوشی می توانید یکی از بهترین گوشی های میان رده را در دست داشته باشید که سامسونگ تعادل خوبی را در آن برقرار کرده است.گوشی های مانند ال‌جی ال90 و هوآوی Honor 3C به عنوان رقبای اصلی این گوشی سامسونگ می باشند.

قیمت گلکسی گرند پریم پلاس

این گوشی در بازار با قیمت حدود 480 هزار تومان تا 550 هزار تومان بفروش می رسد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی زیر 500 هزار تومان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *