گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ با دوربینی مجهز به لنزی با دیافراگم f/۱. ۵ مجهز است

دوربین

در همین یک سال جاری است که سازندگان و طراح های گوشی تصمیم گرفته اند که در دستگاه های خود دوربین هایی با کیفیت و امکانات بیشتر ارائه دهند. این خبر برای عموم مردم خیلی خوش حال کننده است به خصوص که در حال حاضر مردم علاقه ی زیادی به عکاسی دارند، اما این آخر ماجرا نیست و در حقیقت باید بگوییم که ترفند های بازار یابی نیز یکی از این حالت ها است که باعث شده است که بازار این گوشی ها بالا بگیرد.
در بین این گیر و دار بازار گوشی های موبایل شرکت ال جی در مرداد ماه امسال اعلام کرد که پرچم دار جدید آن ها دریچه ی دیافراگم ۱.۶ خواهد داشت.
این اولین بار بود که تلفن همراهی از چنین چیزی بهره مند می شود، تا اینکه یکی از رقبای دیرینه ی ال جی دست به کار شد، و در همین هفته ی گذشته بود که خبری بر روی سایت های خبری گذاشته شد و حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد یک گوشی تاشوی خودش را با اسم گلکسی دبلیو شناخته شده است به دوربینی با دریچه ی دیافراگم یک و نیم مجهز است.
حال خبر ها و گزارشاتی وجود دارد که این شرکت محبوب برای گوشی پر حال عرضه اش که سال آینده به بازار می آید یک لنز با دریچه ی دیافراگم ۱.۵ در نظر گرفته است، همچنین شایان ذکر است که گوشی اس ۹ پلاس دارای دیافراگم ۲.۴ آست. همانطور که میدانید، گوشی پرچمدار شرکت کره ای سامسونگ دارای یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های هوشمند بالا رده میباشد و امیدواریم این شرکت معروف در پرچمدار آینده ی خود یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نیز این چرخه را حفظ کرده و از پرچمداری با یک دوربین فوق العاده رونمایی کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نشست خبری رونمایی از مدل‌های ۲۰۱۷ گلکسی A

نظرات در مورد : گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ با دوربینی مجهز به لنزی با دیافراگم f/۱. ۵ مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *