گوشی بلک بری پورشه دیزاین

گوشی بلک بری پورشه دیزاین

گوشی بلک بری پورشه دیزاین : معمولا انتخاب گوشی با برندهای که محصولات لوکسی دارند ، انتخاب برای همه ی افراد نیست.برخی از افراد همیشه دوست دارند گوشی در دست داشته باشند که منحصر به فرد باشد و کمتر کسی آن را در دست بگیرد مثلا عده ی دوست دارند در یک جمع ده نفره تنها خودشان آن مدل خاص را داشته باشند.

برند BlackBerry از جمله برندهای می باشد که نام آن را معمولا به لوکس بودن می شناسیم.شاید سخت افزار این گوشی ها نسبت به دیگر برندها دارای برتری خاصی نباشند و در یک رده قرار بگیرند ولی ملاک لوکس بودن و خاص بودن BlackBerry سبب می شود تا قیمتی متفاوت و بیشتر داشته باشند.

یکی از معروف ترین گوشی های سری بلک بری (( بلک‌بری پورشه دیزاین P9983 )) می باشد که این گوشی دارای یک طراحی منحصر به فرد و زیبا است، همچنین شاهد استفاده از یک کی برد معروف بلک بری و نمایشگر لمسی در آن بوده ایم . 

گوشی بلک بری پورشه دیزاین

این گوشی به دلیل پشتبانی از شبکه‌ی 4G و استفاده از سیستم عامل اختصاصی و امن بلک بری به گوشی محبوب در بین کاربران تبدیل شده است.این گوشی در دو مدل با قاب چرمی و کربنی به کاربران عرضه می شود . برخی از مشخصات این گوشی عبارت اند از : وزن 140 گرم ، ضخامت حدود 11 میلی‌متر  ، نمایشگری 3.1 اینچی و تراکم 328 پیکسل بر اینچ ، نمایشگر لمسی با رزولوشن 720 × 720 پیکسل از نوع OLED  ، تراشه ی اسنپ‌دراگون S4 پرو ،دو گیگابایت رم ، سیستم‌عامل اختصاصی بلک‌بری ، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقا تا128  گیگابایت ،باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی از جنس لیتیوم-یون و امکاناتی مانند رادیو، بلوتوث، Wi-Fi و NFC  و …. 

یکی دیگر از قابلیت های اصلی این گوشی دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و سلفی 2 مگاپیکسلی می باشد .

اگر شما هم می خواهید یک گوشی منحصر به فرد و خاص داشته باشید و به فیمت آن توجهی ندارید می توانید به مدل P9983 بلک بری نگاهی بندازید. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مسنجر بلک بری آپدیت می شود

نظرات در مورد : گوشی بلک بری پورشه دیزاین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *