گوشی ال جی وی ۳۰ در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد

ال جی وی ۳۰

بنا به گزارشات هرالد کره در نمایشگاه MWC 2018 مدل ال جی جی ۷ نخواهد بود و به جای آن گوشی ال جی وی ۳۰ معرفی خواهد شد. در نزدیکی اسفند ماه نمایشگاهی جهانی موبایل بارسلون برپا خواهد شد که به این علت شایعه هایی در مورد گوشی های رده بالایی که احتمال می رود در این نمایشگاه خواهند، هست.

در این نمایشگاه گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و همچنین سونی و هوآوی نیز با پرچم داران خود، کاربران را شگفت زده خواهند کرد، اما الجی مطالبی در مورد سه ماهه اول سال بیان نکرده بود و هرالد کره مدعی است که برای ال جی جی۶ تا آخر فوریه جایگزینی نخواهد بود. اما گوشی ال جی وی ۳۰ که در ماه سپتامبر معرفی شد، با امکاناتی پیشرفته و قوی مانند هوش مصنوعی در نمایشگاه MWC عرضه خواهد شد.

و علاوه بر این موضوع مدیر عامل این شرکت در نمایشگاه CES بیان کرد که شرکت ال جی استراتژی متفاوتی را در بازار گوشی های هوشمند دنبال خواهد کرد. و با این موضوع ضاهرا ال جی در صورتی که نیاز به ارائه‌ی یک گوشی هوشمند جدید لازم نباشد ، از مدل جدید تری رونمایی نخواهد کرد. و جو سئونک جین بیان کرد که جی ۶ و وی۳۰ گوشی های مناسبی هستند، و این شرکت به دنبال راهی است تا پرچم داران خود را در حال حاضر نگه دارد.

ال جی وی ۳۰

ولی به این موضوع نیز باید توجه کرد که جی ۶ و وی ۳۰ محصولات قدرتمندی هستند اما در نمایشگاه MWC 2018 نمونه هایی با سخت افزار و نرم افزار قوی عرضه خواهند شد. از این رو این شرکت کره ای برای ارتقای این گوشی راه سختی را در پیش دارد و این گوشی از نظر فنی با پرچم داران نیمه دوم ۲۰۱۷ قابل مقایسه است. بنا به تغییر عمل کرد ال جی برای شرکت در نمایشگاه گوشی های هوشمند ، مسئول این شرکت دستور داده مراحل طراحی و توسعه پرچم دار ۲۰۱۸ از اول پیگیری شود.

و به احتمال زیاد قابلیت خاصی برای ال جی ۷ پیدا نشده که در ال جی ۶ وجود نداشته و شاید این گوشی بعد از نمایشگاه MWC و آخر این سه ماه رونمایی شود و تا زمانی که ال جی پرچم دار خود را عرضه کند، گلکسی است ۹ راهی بازار شده است. ظاهرا ال جی جی ۷ دارای صفحه نمایش اولد خواهد بود، و همین طور از صفحه نمایش اولد در پرچمدار وی ۳۰ استفاده شده و علاوه بر این موضوع غیبت این پرچم دار ممکن است باعث شود تا با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه شود. ال‌ جی جی ۶ با تراشه اسنپدراگون۸۲۱ ارائه داده بود و شایعاتی بنا به مجهز شدن این پرچم دار به اسکنر عنبیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی جدید و فوق العاده الجی V30

همچنین با تأخیر ال جی جی ۷ به بازار ، امید به تغییر کاربری نسخه جدید نیز وجود دارد. یعنی استفاده از کاربری جدید به همراه نسخه اندروید خالص تجربه بهتری را به کاربران می دهد. همچنین رسانه معتقدند که جانشین ال جی جی ۶ با نام تجاری جدیدی وارد خواهد شد. نام گذاری دو حرفی مثل وی یا امثال آن شایعاتی هستند که برای پرچم دار نیمه اول سال عرضه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ال جی وی ۳۰ در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *