گلکسی نوت 9 سامسونگ احتمالا حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی خواهد داشت

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 سامسونگ | یک سری از گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ سری نوت می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا کمپانی ها دیگر فبلتی در این ابعاد و با این کارایی بالا برای کاربران و طرفداران خود به صورت مداوم ارائه نمی دهند. اما سامسونگ در این عرصه بسیار فعال می باشد، تاکنون کمپانی سامسونگ بیشترین حافظه داخلی که در دستگاه های هوشمند خود ارائه نموده است، حافظه ی 256 گیگابایتی بوده که در گلکسی اس 9 نسخه 256 گیگابایتی استفاده شده است.

اکنون بر اساس خبرهای منتشر شده، احتمالا این کمپانی قصد دارد پا فراتر گذاشته و در فبلت پرطرفدار خود از حافظه ی 512 گیگابایتی استفاده نماید و به نوعی کاربران خود را شگفت زده نماید. اما این نکته را فراموش نکنید که در نوت 9 هنوز درگاه micro SD وجود دارد و امکان افزایش حافظه را دارا می باشید. در این میان یک مسئله ای که مطرح می باشد میزان رم این فبلت هوشمند می باشد، زیرا اگر سامسونگ بخواهد عملکرد بهتری را در این دستگاه تجربه نماید، بهتر است از حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده کند که در نتیجه ی آن می توان نوت 9 را یک دستگاه فوق العاده حرفه ای و کاربردی دانست که می توانید محتوای بسیاری را در آن ذخیره نمایید.

لازم به ذکر است که هنوز این مشخصات به طور کامل برای گلکسی نوت 9 به تایید سامسونگ نرسیده و یا ممکن است این مدل تنها به صورت محدود در بازارهای کشورهایی نظیر چین به فروش برسد و عرضه ی سراسری نداشته باشد. مشخصاتی که از سوی سامسونگ برای نسخه ی جهانی به تایید رسیده است حافظه ی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

نوت 9 در بازارهای ایالات متحده با پردازنده اسنپدراگون 845 و در بازار سایر کشورها با پردازنده ی اکسینوس 9810 عرضه خواهد شد. نکته ی جالب اینجاست که تفاوت مدل های اصلی در نوت 9 تنها محدود به رم و حافظه ی داخلی نمی باشد و در خصوص دوربین این گوشی هوشمند نیز شاهد تفاوت هایی خواهیم بود.

 

انتظارات شما در خصوص این فبلت بسیار قدرتمند سامسونگ چه می باشد؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی اس 24 سرعت شارژ بیشتری دارند

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 سامسونگ احتمالا حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی خواهد داشت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *