گلکسی نوت 9 در بنچمارک چه تفوتی با سایر پرچمداران دارد؟

گلکسی نوت 9

بالاخره کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را از بی خبری درآورد. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا با سایر رقبا در مقام مقایسه قرار بگیرد و این موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد مشتاق باشند تا به این مقایسه ها بپردازند. اکنون نوت 9 در Geekbench 4 و 3DMark مورد بررسی قرار گرفته است.

بنچمارک گلکسی نوت 9

اساسا Geekbench 4 دارای بنچمارک دقیق تمامی هسته های پردازشی و همچنین تست هایی به منظور محاسبه قدرت GPU آخرین پردازنده های گرافیکی می باشد که تا به امروز وارد بازار شده است. بر اساس نتایج این بنچمارک گلکسی نوت 9 نه تنها فقط از بزرگترین رقیب 1000 دلاری خود یعنی آیفون 10 ضعیف تر می باشد، حتی به وان پلاس 6 که نصف آن قیمت دارد نیز نمی رسد. لازم به ذکر است که در این تست از نسخه ۶ گیگابایتی گلکسی نوت 9 استفاده شده است.

گلکسی نوت 9

همانگونه که از نام این اپلیکیشن مشخص است، Geekbench 4 کارایی این پردازنده را در زمان فعال بودن تمام هسته ها مورد بررسی قرار می دهد. گلکسی نوت 9 علاوه بر قرار گرفتن در مقام سوم از این لیست نسبت به نوت 8 این کمپانی بهبود زیادی پیدا کرده و 35 درصد نسبت به نوت 8 امتیاز آن ارتقا یافته است. گوشی هوشمند کمپانی گوگل نیز با 6282 امتیاز در آخر لیست جای گرفته است.

بعد از نتایج گیک بنچ نوبت به تست 3D Mark Slingshot می رسدکه هدف از این تست ارزیابی بیشترین مقدار قدرت پردازشگر گرافیکی دستگاه می باشد. در این تست نیز گلکسی نوت 9 علاوه بر دستیابی به امتیازی قابل قبول، نتوانسته است از آیفون 10 و حتی وان پلاس 6 جلو بزند. البته استفاده از وان پلاس 6 با ۸ گیگابایت رم در موفقیت این گوشی هوشمند بی تاثیر نبوده است. بهره مندی از سخت افزاری مشابه با گلکسی 9 پلاس در این گوشی سبب دستیابی آن ها به امتیازی تقریبا مشابه با گوشی چینی ها شده است.

گلکسی نوت 9

باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی نوت 9 و وان پلاس 6 گوشی های هوشمند سال 2018 محسوب می شوند و این مسئله در حالی است که معرفی آیفون 10 در 2017 بوده است. گرچه این تست ها بیانگر کارایی گوشی های هوشمند در استفاده روزانه نمی باشد ولی می تواند قابلیت مدل های مختلف در شرایطی مشابه را به نمایش در می آورد.

بیشتر بخوانید  کدام دستگاه های سامسونگ اندروید 14 دریافت نمی کنند؟

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 در بنچمارک چه تفوتی با سایر پرچمداران دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *