گلکسی نوت 9 ارزان تر از گلکسی اس 9!

گلکسی نوت 9

این روزها خبرهای بسیاری در خصوص معرفی فبلت هوشمند کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 در سایت های خبرگزاری خوانده اید و قطعا می دانید که کمپانی سامسونگ تاریخ 18 مرداد را به عنوان روز برگزاری مراسم به طور رسمی اعلام نموده است اما در این میان بسیاری از افراد منتظر هستند تا سایت های پیش خرید این گوشی هوشمند باز شده و اقدام به پیش خرید این گوشی هوشمند نمایند.

گلکسی نوت 9

در سال جاری میلادی کمپانی سامسونگ روشی جدید را برای فروش گلکسی نوت 9 اتخاذ نموده است و با اینکه انتظار داشتیم تنها چند روز بعد از رونماییاین فبلت، پیش‌ فروش آن آغاز گردد، رزرو گلکسی نوت ۹ قبل از معرفی رسمی تاریخ عرضه توسط سامسونگ، آغاز شد. این گوشی هوشمند در آخر قرار است که در تاریخ 24 آگوست مصادف با 2 شهریورماه هجری شمسی به طور رسمی به بازار عرضه گردد.

گلکسی نوت 9

بسیاری از کاربران انتظار دارند تا با معرفی و عرضه‌ ی گلکسی نوت 9 سامسونگ، قیمت گلکسی نوت 9 با مقداری کاهش روبرو شود. زمانی که قیمت‌ ها تغییر نماید، گلکسی اس 9 و همچنین گلکسی اس 9 پلاس، به‌ جای اینکه با گلکسی نوت 8 رقابت نمایند، با گلکسی نوت 9 مورد مقایسه قرار خواهند گرفت. اپراتورهای پشتیبان نیز به‌ جای فروش گوشی های قدیمی‌ تر این کمپانی، بر روی گوشی جدید متمرکز خواهند شد. همین موضوع در میان دیگر فروشندگان شخص ثالث نیز اتفاق خواهد افتاد و تمرکز بازار گوشی های هوشمند به طور کل به گوشی جدید سامسونگ معطوف خواهد شد.

طرفدارانی که دنبال یک گوشی هوشمندی با پردازنده ای قوی‌ تر می باشند، باید به دنبال خرید گلکسی نوت باشند، لازم به ذکر است که در این انتخاب قیمت نیز دخیل می باشد. اما اگر پردازنده ی گوشی های هوشمند آنقدرها برای شما اهمیت ندارد و می‌ توانید گلکسی نوت 8 را با برچسب قیمتی نزدیک به 500 دلار تهیه کنید، بهتر است فعلا یک گلکسی نوت ۸ خریداری نمایید و منتظر معرفی گلکسی نوت 10 باشید و در آینده گلکسی نوت 10 را خریداری نمایید اما اگر قرار است مبلغی حدود 700 دلار و یا بیشتر برای تهیه ی گلکسی نوت 8 پرداخت کنید؛ بهتر این است که کمی بیشتر هزینه کرده و یک گلکسی نوت ۹ خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید  پروژکتور منحصربفرد Freestyle 2023 سامسونگ معرفی شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 ارزان تر از گلکسی اس 9!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *