گلکسی نوت 8 سامسونگ به ایران آمد؛ با قیمتی نجومی

گلکسی نوت 8 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ، از خانواده ی نوت، به تازگی وارد ایران شده است. گلکسی نوت 8 سامسونگ در همان ابتدای ورودش به ایران با قیمت های نجومی و سرسام آور برای یک گوشی هوشمند، معامله شد و بسیاری از طرفدارن این گوشی را شگفت زده کرد. تا چند روز دیگر پیش فروش رسمی این گوشی در ایران آغاز خواهد شد.

چند هفته ی گذشته، کمپانی سامسونگ از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت 8 رونمایی به عمل آورد که مشخصات این گوشی شامل، دوربین دوگانه، پردازنده ی اسنپدراگون 835 و پزدازشگر گرافیکی اگزینوس 8895 و یک رم 6 گیگابایتی بود.

سامسونگ در مراسم رونمایی، قول داد که نوت 8 را از تاریخ 15 ام سپتامبر با قیمت 930 دلار در بازار جهانی عرضه نماید و اکنون این گوشی به صورت غیر رسمی و محدود در بازار موبایل تهران موجود می باشد ولی قیمت آن بسیار بالاست.

براساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، گویا گلکسی نوت 8 در رنگ های مشکی و بنفش با قیمت 5 میلیون و 150 هزار تومان (بدون گارنتی) و در رنگ طلایی با قیمت 5 میلیون و 370 هزار تومان (بدون گارانتی) عرضه می شود!

گلکسی نوت 8 سامسونگیکی فروشندگان گوشی های بازار موبایل تهران گفت: تا کنون طرفداران این گوشی افراد خاصی هستند که به دلیل ثروتمند بودن، قیمت بالای این گوشی برایشان اهمیتی ندارد و فقط می خواهند یک نسخه از آن را داشته باشند. و این شخص در ادامه گفت: در ابتدای ورود این گوشی به بازار موبایل تهران، با قیمت 7 میلیون و 500هزار تومان عرضه شد که اکنون پس از گذشت چند روز دچار کاهش قیمت شده و به این قیمت ها رسیده است.

یکی از منابع آگاه در مورد این موضوع گفت: قرار است گلکسی نوت 8 سامسونگ در تاریخ 25 شهریورماه به طور رسمی در سایت هایی مانند دیجی کالا به پیش فروش برسد و قرار است قیمت این گوشی از 3میلیون و 500 هزار تومان تا 3میلیون و 800 تومان پیش فروش گردد و در نهایت تا 8 ام مهرماه، همراه با یک هدیه از سوی کمپانی سامسونگ تحویل خریداران گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 8 سامسونگ به ایران آمد؛ با قیمتی نجومی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اس پن بارز ترین فرق بین خانواده اس و نوته. و دیگه اینکه این گوشی مجهز به دوربین دوگانه هست ینی میشه باهاش عکس پرتره هم گرفت .