گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد

گلکسی تب اکتیو 2

چندی قبل عکس های گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2)  در اینترنت و سایت های مختلف منتشر شد و امروز از طرف شرکت سامسونگ به طور رسمی معرفی گردید. دستگاه های تولیدی شرکت سامسونگ که با پسوند اکتیو وارد بازار می شوند , توانایی تحمل فشار بالا , دمای زیاد , ضربه و لرزش و همچنین محیط های مختلف را دارد.

این تبلت دارای دو گواهینامه فعالیت های نظامی و IP68 می باشد و زمانی حدود نیم ساعت در عمق 5 فوتی باقی می ماند. یکی دیگر از ویژگی های این تبلت خوش دست این است که با دست های نیمه خیس و مرطوب نیز کار می کند.

صفحه نمایش گلگسی تب اکتیو 2 ,  8 اینچی بوده و دارای رزولوشن 800 * 1280 پیکسل  (WXGA) می باشد. چیپ‌ ست اگزینوس 7880 هشت هسته‌ ای وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد و پردازنده‌ی گرافیکی آن از نوع Mali-T830 است. رم آن 3 گیگابایت , 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا , 256 گیگابایت حافظه داخلی از امکانات این تبلت است.

قابلیت باز کردن صفحه گوشی با استفاده از اسنکر انگشت باعث امنیت بیشتر آن شده است. در کنار آن سنسور تشخیص چهره نیز در این تبلت فراهم می باشد. قلم S Pen موجود همراه آن توانسته گواهینامه‌ IP68 را از آن خود کند، این قلم به کاربران این امکان را داده که در روزهای بارانی نیز بتوانند از قلم گوشی استفاده کنند.

سری گلکسی تب سامسونگ دارای بدنه ای مقاوم می باشند که برای کارهای نظامی و مهندسانی که محل کار آن ها بسیار موقعیت بدی دارد، بدلیل مقاومت بالا در شرایط سخت و محیط های نا امن توصیه می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گلکسی A25 سامسونگ

نظرات در مورد : گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *