گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به طور رسمی در ایران معرفی شدند

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بالاخره انتظارها به پایان رسید و پرچمداران کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، امروز در تاریخ 20 اسفند ماه سال 96 به طور رسمی با حضور مدیران کمپانی سامسونگ و اصحاب رسانه در مجتمع تجاری چارسو برای تمامی علاقه مندان این کمپانی معرفی شد. پرچمداران کمپانی سامسونگ به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 برای تمامی کاربران دنیا معرفی شد و اکنون ایران یکی از نخستین کشورهایی است که میزبان معرفی این پرچمدار بوده است.

پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ نخستین گوشی های هوشمندی حساب می شوند که دوربین اصلی آن ها از یک دیافراگم دوگانه بهره می برد و همانند چشم های انسان در برابر میزان نور محیط حساس هستند. علاوه بر این دارای قابلیت هایی نظیر فیلم برداری فوق آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه، ساخت ایموجی های واقعیت افزوده و همچنین اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos می باشند که از این سری گوشی های کمپانی سامسونگ یک گوشی فوق العاده کاربردی و هیجان انگیز می سازند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

مدیر کمپانی سامسونگ در ایران، بام سوک هانگ در مراسم رونمایی از پرچمداران این کمپانی در مجتمع تجاری چارسو گفت: جامعه ی ایران و خانواده دوست داشتنی ما در اینجا بسیار برایمان اهمیت دارند و این مسئله در تک تک اقدامات ما مشهود است از معرفی پیشرفته ترین محصولات مان به ایران حتی زودتر از بسیاری بازارهای بزرگ دنیا گرفته تا انجام انواع فعالیتهای مسئولیت اجتماعی مانند کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمپینهای موفق محیط ‌زیستی، تاسیس مرکز پیشرفته فناوری سامسونگ-امیرکبیر یا راه ‌اندازی آکادمی مهندسی و افتتاح کتابخانه‌ های صوتی برای نابینایان همگی احترام ویژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ایران را نشان می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به طور رسمی در ایران معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *