گلکسی اس 4 طلایی رنگ بزودی !

نمایندگی سامسونگ در امارات متحده عربی اخیرا عکسی را در تویتر قرار داده است که قرار است ورژن طلایی رنگ سامسونگ گلکسی اس 4 برای مناطق ثروتمند و نفت خیز تولید شود.

آیفون 5s برنزی رنگ از دو هفته پیش تولید شده و اگر پیش بینی این تحلیل گران فناوری اطلاعات درست باشد بیشتر از سه رنگ دیگر به فروش میرسد. این برنزی رنگ آیفون قبل از آنکه اپل مجبور شود مدل های دیگر را معرفی کند به فروش رفت.

S4-Gold1

همانند اپل ، شرکت سامسونگ نیز میخواهد با معرفی مدل طلایی گلکسی اس 4 از این کارها ادامه دهد. عکسی که در بالا مشاهده می کنید عکسی است که توسط شرکت خلیج فارس کره جنوبی تهیه شده است. در تصویر دو نوع رنگ مشاهده میکنید که یکی از آنها طلایی رنگ مایل به قهوه ای که در کنارهای این گوشی اثر از طلا وجود دارد و پشت این گوشی نیز قهوه ای رنگ است. تلفن همراه دیگری صورتی طلایی است که در جلو و عقب این گوشی رنگ صورتی خودنمایی میکند.

هر دو گوشی خصوصیات و مشخصات کامل گلکسی اس 4 را دارند : پردازنده 1.9 GHz ، صفحه نمایش 5 اینچی ، 2 GB رم حافظ ، دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.2.2 آبنبات چوبی.

این کار بسیار تعجب آور است که این تلفن هوشمند قرار است در بیرون از خلیج فارس فروخته شود اما آن چیزی که واضح است این است که سامسونگ در حال رقابت با شرکت اپل است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اعلام رسمی رام 5.0.1 اندروید برای گلکسی اس 4

نظرات در مورد : گلکسی اس 4 طلایی رنگ بزودی !

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *