گلکسی اس 10 پلاس (+ Galaxy S10) در تصاویری با دوربین سلفی دوگانه افشا شد

گلکسی اس 10 پلاس

تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص پرچمدار بعدی کمپانی و به طورکلی سری گلکسی اس 10 منتشر شده است که اکنون گویا خبرسازترین گوشی این سری یعنی گلکسی اس 10 پلاس ( + Galaxy S10) در تصاویری با دوربین سلفی دوگانه افشا شئه است و گویا می توان به این تصاویر افشا شده اکنون اعتماد کرد. همانطور که در خبرهای قبلی و شایعات اشاره شده بود کمپانی سامسونگ در اوایل اسفند ماه سال جاری میلادی قصد دارد از پرچمداران خود رونمایی به عمل آورد و با سری گلکسی اس 10 غوغایی به پا کند.

گلکسی اس 10 پلاس

این کمپانی کره ای مدتی قبل دعوتنامه‌ های مراسم مربوط به رونمایی از سری جدید گلکسی اس 10 را برای مطبوعات و خبرنگاران ارسال نمود. بر همین اساس، سامسوننگ در نظر دارند تا گوشی‌ های هوشمند سری گلکسی اس 10 خود را در مراسمی که ابتدای اسفندماه سال جاری در شهر سنفرانسیسکو برگزار می گردد، رونمایی به عمل آورد. از جمله این اطلاعات بدست آمده که تصویر افشایی آن را تایید می‌ کند، استفاده از دوربین دوگانه ی سلفی در این گوشی های هوشمندذ این سری می باشد.

یکی دیگر از طراحی های جدید سامسونگ در بخش حاشیه ی پرچمدار این سری یعنی گلکسی اس 10 پلاس می باشد که تا حد زیادی کاهش یافته است و در تصاویر به طور کامل قابل مشاهده می باشد. گویا تصویر گلکسی اس 10 پلاس کره ای ها در دست یکی از کارمندان کمپانی سامسونگ به ثبت رسیده است. آنطور که از تصویر قابل درک می باشد، این تصویر در  مکانی نظیر اتوبوس صورت پذیرفته است که به احتمال در هنگام بازگشت از کمپ سوان این کمپانی به ثبت رسیده است.

گلکسی اس 10 پلاس

بر اسا اطلاعات موجود گویا گلکسی اس 10 پلاس کمپانی سامسونگ سبک‌ تر از گلکسی نوت 9 می باشد اما ابعاد هر دو گوشی باهم برابر می باشد. آنگونه که در این تصویر هم می بینید، روزنه‌ ای در صفحه نمایش این گوشی هوشمند و بر روی پنل جلویی آن می باشد که یک دوربین دوگانه در آن قرار داده شده است. در ضمن باید به قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نیز اشاره داشت. گویا افزون بر دو فناوری مذکور، تغییرات دیگری در صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس این کمپانی در مقایسه با نسخه ی قبلی اعمال نشده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

4.9/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی اس 10 پلاس (+ Galaxy S10) در تصاویری با دوربین سلفی دوگانه افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *