گلکسی اس 10 سامسونگ طراحی شگفت انگیز را دارا خواهد بود

گلکسی اس 10 سامسونگ

کمپانی سامسونگ طبق سنت هر ساله از یک پرچمدار رونمایی به عمل می آورد که گویا بر اساس شایعات پرچمدار بعدی این کمپانی گلکسی اس 10 در سه نسخه ی استاندارد، پلاس و لایت خواهد بود. گویا این کمپانی این بار تصمیم دارد تا نوع طراحی خود را به واسطه ی بهره گیری از صفحه نمایش Infinity-O تغییر دهد و کاربران خود را شگفت زده نماید.

گلکسی اس 10 سامسونگ

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی S10 منتشر شده است،‌ این گوشی هوشمند تفاوت بسیار زیادی با پرچمدار کنونی سامسونگ یعنی گلکسی S9 خواهد داشت. تفاوتی که به عنوان یکی از دلایل اساسی، می‌ تواند بهره گیری از نمایشگر جدید سامسونگ باشد. بر اساس پتنت جدیدی که توسط سامسونگ به ثبت رسیده است، کره ای ها تصمیم به استفاده از یک نمایشگر با لبه‌ هایی نازک تر از آیفون 10 و یا گلکسی S9 را دارند. بر اساس این پتنت ثبت شده، دوربین سلفی در سمت چپ مشاهده می گردد. افزایش ابعاد پنل، کاهش لبه‌ ها و در آخر تغییر محل دوربین سلفی سبب خواهد شد تا کاربران دید بهتری به صفحه نمایش داشته و همین موضوع پنل جدیدی که با نام Infinity-O شناخته می‌ شود را به یک گزینه ی بهتر برای پلی کردن بازی های موبایلی تبدیل می نماید.

با توجه به این موضوع که زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی و همچنین معرفی گوشی هوشمند گلکسی S10 از سوی سامسونگ برای عرضه در ابتدای سال 2018 میلادی باقی نمانده است، هنوز معلوم نیست که آیا از پنل جدید Infinity-O در این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر. قبل از این نیز شایعاتی در خصوص تغییر محل قرارگیری دوربین سلفی در گلکسی S10 سامسونگ شنیده می‌شد ولی اکنون بر اساس پنل‌ های Infinity-O می‌ توان حدس زد که دوربین سلفی پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ در سمت چپ قرار خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: wccftech

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی اس 10 سامسونگ طراحی شگفت انگیز را دارا خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *