گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]گلکسی نوت 5 پرچمدار جدید سامسونگ در مراسمی ویژه در برج میلاد تهران رونمایی شد ، این مراسم با حضور اصحاب رسانه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد ، مراسم با سخنان پارک مدیر عامل سامسونگ ایران آغاز گردید .

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

پس از ایشان جعفریه مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران از ویژگی های بارز این گوشی هوشمند از جمله طراحی زیبا و انحنا دار ، عملکرد فوق العاده ، صفحه نمایش بزرگ و قلم S Pen و قابلیت های چند کاره آن اشاره کرد. وی گفت خانواده نوت به دلیل اندازه بسیار مناسب و بزرگش دارای طرفداران خاص خود است ، سامسونگ در این حوزه از محصولاتش ، مشتریان پروپاقرص زیادی را دارد . چرا که خاص بودن این خانواده سبب شده طیف بخصوصی از جامعه را بسوی خود جلب نماید .[/vc_column_text][td_block_text_with_title custom_title=”وبژگی های بارز گلکسی نوت 5 از زبان علیرضا کدخدایی مدیر محصول موبایل سامسونگ در ایران”]گلکسی نوت 5 با طراحی زیبا و آرگونومیک و با یک انحنا در قاب پشتی زیبایی خاصی را به گوشی داده است و انحنای ایجاد شده در پشت گوشی باعث راحتی کاربر می شود .

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

این گوشی هوشمند با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است ، در قاب دوری این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است ، و از شیشه برای ساخت صفحه نمایش و قاب پشت آن از جنس Coring Gorilla Glass 4.0 ساخته شده است که زیبایی منحصر به فردی را به این گوشی داده است.

در نوت 5 ، سامسونگ با حفظ اندازه صفحه نمایش این گوشی نسبت به نوت 4 ابعاد بدنه اش را کوچکتر از گلکسی نوت 4 ساخته است ، طراحی با ظرافت خاصی انجام گرفته است.

رنگبندی اصلی در نوت چهار در سه رنگ مشکی ، سفید و طلایی ارائه شده است ، سامسونگ برای زیبایی هر چه تمام تر این گوشی رنگ نقره ای تیتانیوم را هم به لیست رنگ بندی این گوشی اضافه کرده است .

صفحه نمایش این گوشی از نوع Quad HD Super AMOLED می باشد . که در اندازه 5.7 اینچی اش زیبایی بسیار زیبایی را به این گوشی داده است ، در تغییر فضا و نور صفحه نمایش بگونه است که حتی در برابر نور خورشید هم وضوح خود را حفظ می نماید.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از چیپست Exynos 2400 سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 5 با یک دوربین 16 مگاپیکسلی ارائه شده است که مجهز به لرزش گیر هم می باشد دوربین جلوی این گوشی هم 5 مگاپیکسل است ، تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی با کیفیت و وضوح بالایی ارائه شده است .[/td_block_text_with_title][td_block_text_with_title custom_title=”ویژگی های عجیب و غریب گلکسی نوت 4″]سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 5 خود یک ویژگی بسیار جالب قرار داده است ، قابلیتی که با وجود قلم آن معنی می یابد ، در نوت 5 کاربر می تواند بدون باز کردن قفل دستگاه و خارج کردن قلم نوت روی صفحه نمایش گوشی یادداشت نماید ، برای درک بهتر این ویژگی پیشنهاد میکنم ویدئوی زیر رو مشاهده کنید .
[/td_block_text_with_title][td_block_text_with_title custom_title=”تجربه گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی + S6 Edge در رونمایی تهران “]پس از معرفی کلی گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 تجربه محصول توسط اصحاب رسانه انجام گرفت ، تصاویری از محل برگزاری و تصاویری از گوشی جدید سامسونگ رو در ادامه گزارش مشاهده نمایید.

[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row]

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *