گردتر کردن گوشه های صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 با استفاده از نرم افزار

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3 | همانطور که می دانید این روزها بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار برای جذاب تر کردن نوع صفحه نمایش و طراحی گوشی های هوشمند اقدام به تولید صفحه نمایشی با گوشه های گرد می کنند. در این میان کمپانی گوگل قصد دارد که با استفاده از یک حقه ی نرم افزاری این شرایط را در گوگل پیکسل 3 برای کاربران فراهم نماید.

گوگل پیکسل 3

کمپانی گوگلبا گوشی‌ های جدید خود یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، نوعی طراحی از زبان متریال دیزاین 2 را به دستگاه های تولیدی خود وارد نمود تا اپلیکیشن و سخت‌ افزار از نظر سیستم طراحی، هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند. در صورتی که به‌ گوشه‌‌ های صفحه نمایش پیکسل‌ های جدید کمپانی گوگل توجه نمایید، متوجه خواهید شد که گوگل از گوشه‌ های گرد برای نمایش آن‌ ها استفاده نموده است. در عین حال، اخیرا یکی از کاربران بسیار کنجکاو و ریزبین شبکه اجتماعی Reddit، از دستکاری نرم‌ افزاری گوشه‌ های صفحه نمایش پیکسل 3 گزارش نموده است.

بر اساس این تصویر انتشار یافته، گویا کمپانی گوگل به منظور همخوانی بیشتر گوشه‌ های نمایشگر پیکسل 3 به ترفندهای نرم‌افزاری روی آورده است و در زمان آغاز به کار دستگاه، اقدام به گرد نمودن این قسمت‌ ها می نماید؛ البته بر اساس گفته‌ ی این کاربر، فرآیند مذکور به‌ اندازه‌ ای نیست که کاربران در زمان کار با دستگاه متوجه آن گردند. قبلا بعضی دیگر از کاربران این تغییر را برای پیکسل 2 ایکس ال هم گزارش کرده بودند. این مسئله را می‌ توان در تصویر (GIF) پایین، بعد از روشن‌ شدن صفحه ی گوشی به وضوح مشاهده نمود:

گوگل پیکسل 3

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

نظرات در مورد : گردتر کردن گوشه های صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 با استفاده از نرم افزار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *