گرجستان سرزمینی با آینده‌ای روشن

تور گرجستان اقامت گرجستان

در سالهای اخیر میزان مسافرت مردم ایران به گرجستان رشد عجیبی داشته، به حدی که به نسبت سال قبل میزان بازدید ایرانیان از این کشور 85 درصد رشد کرده است. از آنجایی که بر طبق آمار این رشد در حال افزایش می باشد نیاز به تامین مسکن و اخذ اقامت از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

کشور گرجستان پتانسیل بالایی را جهت پیوستن به اتحادیه اروپا دارد ، به همین دلیل بود که اتحادیه اروپا در سال جاری میلادی به برداشته شدن ویزای کشورهای اروپایی برای اتباع گرجستان رای مثبت داد و بالاخره پس از یکسری کش و قوسهای فراوان در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۷ میلادی این امر اتفاق افتاد. به احتمال زیاد ، و با توجه به رعایت سایر فاکتورهای مد نظر اتحادیه اروپا از جانب گرجستان، به زودی گرجستان به اتحادیه اروپا خواهد پیوست.

نخست وزیر گرجستان روز ۲۷ ژوئن پس از امضای موافقت نامه با اتحادیه اروپا در کنفرانسی مطبوعاتی در این باره گفت : گرجستان این توانایی را دارد که به یکی از اعضای کامل اتحادیه اروپا تبدیل شود. ما به طور کامل برای اجرای تمام اصلاحات در کشور جهت تامین الزامات پیوستن به اتحادیه اروپا متعهد هستیم. من به شخصه انجام امور لازم را برای این کار را تضمین می کنم.

رای گیری پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی و توسط شورای اتحادیه اروپا و سپس پارلمان اتحادیه اروپا انجام شود و در صورت رای مثبت این دو مجموعه مهم اتحادیه اروپا، اتفاق مهمی در
تاریخ گرجستان ثبت خواهد شد.

بر اساس تایید اتحادیه اروپا شهروندان کشور گرجستان از بهار سال 2017 می‌توانند بدون دریافت ویزای شینگن به هر ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا سفر کنند و به مدت ۳ ماه در کشورهای عضو شینگن اقامت داشته باشند.

اقامت در گرجستان

برای گرفتن اقامت گرجستان، ابتدا باید به مطالعه شرایط اقامت در گرجستان پرداخت.دریافت اقامت در گرجستان از طریق روش های متفاوتی ممکن می شود.

  • ثبت شرکت در گرجستان
  • ازدواج با شهروندان گرجی
  • اقامت کارمندی
  • اقامت تحصیلی
  • اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت از طریق خرید ملک

اگر بخواهیم رو راست باشیم ساده ترین روش اخذ اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان می باشد اما متاسفانه اینکه تا چه زمان این روش دریافت و اخذ اقامت ممکن می باشد مشخص نیست.کم هزینه ترین روش اخذ اقامت از طریق اقامت کارمندی است.

خرید ملک در گرجستان

یکی از روش های اخذ اقامت در گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان می باشد.در این روش بعد از هزینه ی 35 هزار دلار آمریکا جهت خرید خانه در گرجستان شما می توانید اقامت 1 ساله ی خود را به راحتی دریافت نمایید.
از مزایای دیگر خرید مسکن در گرجستان میتوان به دریافت پاسپورت گرجستان بعد از گذراندن حدود 6 سال اشاره کرد.

سرمایه گذاری در گرجستان

در گرجستان، به شخصی که حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری را سرمایه گذاری نماید، سرمایه گذار می گویند و بنا به درخواست وی، اقامت دائم به وی اعطا خواهد شد که در واقع اقامت دائم، شهروندی گرجستان بصورت شفاهی میباشد.

توجه داشته باشید که، در موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در گرجستان می بایست از تمامی مواردی که هزینه مینمائید، رسید دریافت نمائید و پرونده شما میبایست کامل باشد.

تحصیل در گرجستان
تحصیل در گرجستان به زبان های گرجی، انگلیسی و روسی صورت می پذیرد و در برخی از مدارس امکان دریافت دروس اختیاری آلمانی فرانسوی نیز وجود دارد.ویزای تحصیلی به مدت 30 روز و حداکثر تا 90 روز اعتبار دارد و توسط سفارت گرجستان در تهران صادر میگردد.

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که بدانید از طریق اقامت تحصیلی شما نمیتوانید اقامت دائم و پاسپورت گرجستان را دریافت نمایید.

دلایل برگزیدن مهاجرت و زندگی در گرجستان

از اصلی ترین دلایل مهاجرت به گرجستان و زندگی در گرجستان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

امنیت بالای گرجستان:کشور گرجستان یکی از ایمن ترین کشورهای جهان است.بر طبق آمار ارائه شده این کشور ششمین کشور امن جهان می باشد.وجود گشت های شبانه روزی پلیس و آمار پایین جرم و جنایت در گرجستان نشانگر امنیت بالای این کشور می باشد.به حدی که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به گشت در شهر بپردازید.

سادگی شروع کسب و کار و ثبت شرکت:شروع هر نوع از کسب و کار در گرجستان ملزم ثبت شرکت در این کشور می باشد.سیستم اداری کشور گرجستان بسیار پیشرفته است و ظرف حداکثر 24 ساعت شما میتوانید یک شرکت ثبت نمایید.

آینده ی روشن کشور گرجستان:همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد کشور گرجستان به احتمال زیاد به زودی به اتحادیه اروپا خواهد پیوست و در سال 2017 سفر بدون ویزا به حوزه شینگن برای شهروندان گرجستان ممکن شد.

نزدیکی به ایران:شهر تفلیس گرجستان از طریق هواپیما فقط 1 ساعت و 15 دقیقه از تهران فاصله دارد.

سادگی خرید ملک در گرجستان:خرید ملک در گرجستان برخلاف دیگر کشورها بسیار ساده و آسان است و قیمت آن نیز ارزان است.همانطور که ذکر شد شما با خرید خانه ای به قیمت 35 هزار دلار آمریکا میتوانید اقامت گرجستان را دریافت کنید.

وضعیت مناسب تجارت در گرجستان:گرجستان در حال حاضر به عنوان واسطی استراتژیک برای ارتباط بین اروپا و آسیا شناخته می شود. و به همین دلیل است که از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۸، معاهده تجارت آزاد میان گرجستان و چین به مرحله اجرایی در آمده است.

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره در خصوص اقامت گرجستان، راه‌اندازی کسب و کار در گرجستان، سرمایه‌گذاری در این کشور، تورهای گرجستان و یا همه امور مربوط به املاک (خرید و فروش و اجاره روزانه) می‌توانند با شرکت نیاکو به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های مستقر در گرجستان در تماس باشند. کانال تلگرام شرکت یکی دیگر از راه های ارتباط با شرکت نیاکو می باشد.این کانال تلگرام را با نام گرجستان نما در تلگرام جستجو نمایید.

دفتر شرکت خدمات توریستی نیاکو در خیابان الکساندر کازبگی-مرکز خرید آکسیس واقع شده است.علاقه مندان می توانند از طریق تلگرام یا واتس اپ با شماره تلفن 00995592442479 نیز در تماس باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گرجستان سرزمینی با آینده‌ای روشن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *