کیت حافظه ی DDR4 کمپانی G.SKILL معرفی شد

کیت حافظه ی DDR4

به تازگی کیت حافظه ی DDR4 با فرکانس 4400 مگا هرتز که دارای ویژگی های قابل توجهی است , توسط شرکت G.SKILL که از برترین شرکت های مطرح در حوزه حافظه های اصلی کامپیوتر است, تولید شده است. این سرعت در رده حافظه‌ های چهار کانال موجود 32 گیگا بایتی , بی سابقه است , چرا که فرکانس 4400 مگا هرتز سرعت قابل توجهی می باشد.

این کیت دارای چهار ماژول حافظه 8 گیگا بایتی DDR4 با فرکانس 4400 مگا هرتز ، بوده که به صورت CL19-19-19-39 زمان بندی شده اند و قابلیت پشتیبانی از پروفایل XMP 2 را دارند. استفاده از تراشه‌ های آی سی سامسونگ از نوع  B-die و پردازنده‌ های نسل هشتم با تکنولوژی کافی لیک و چیپ ست Z370 باعث افزایش سرعت و حجم بسیار بالا و قابل توجه این حافظه ها شده اند.

به دلیل وجود تراشه‌ های B-die از سوی شرکت سامسونگ ، توان اورکلاکینگ نیز در این حافظه ها ارتقأ یافته است. از سایر مشخصات فنی این کیت می توان به ولتاژ کاری 1.5V اشاره کرد. شرکت G.SKILL اطلاعات دقیقی درباره زمان ارائه و قیمت در نظر گرفته شده این کیت اعلام نکرده است. این کمپانی قدرتمند در کارنامه ی خود چندین پروژه ی موفق دارد که بسیاری از سیستم های ابر قدرت هم اکنون با سخت افزارهای این کمپانی فعالیت می کنند.

هم اکنون این کمپانی با معرفی این کیت حافظه، به نوعی قدرت فوق العاده ای از خود نشان داده است که بر اساس ادعاهای خود می تواند به عنوان یکی از بهترین حافظه های DDR4 در سال جاری شناخته شود. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم این کیت حافظه دقیقا در چه زمانی عرضه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش : چگونه کامپیوتر را با گوشی کنترل کنیم "کنترل کامپیوتر با گوشی"

نظرات در مورد : کیت حافظه ی DDR4 کمپانی G.SKILL معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *