کمپانی Sharp گوشی های بدون حاشیه Aquos S2 را معرفی کرد

کمپانی Sharp گوشی های بدون حاشیه Aquos S2 را معرفی کرد

کمپانی Sharp گوشی های بدون حاشیه Aquos S2 را معرفی کرد: وقتی صحبت کمپانی های سازنده گوشی می شود، قطعا کمپانی شارپ جزء اولین کمپانی هایی که به ذهنمان می آید نخواهد بود. اما در مورد ساخت صفحه های نمایش بدون لبه این کمپانی یکی از بهترین هاست. بعد از ارائه گوشی Aquos Crystal 2 در سال ۲۰۱۵، دیروز این کمپان گوشی Aquos S2 را در یک مراسم معرفی کرد.

کمپانی Sharp گوشی های بدون حاشیه Aquos S2 را معرفی کرد

 

صفحه نمایش این گوشی در سه لبه بدون حاشیه می باشد، قسمتی کوچک در بالای صفحه برای دوربین قرار دارد. با این که طراحی زیبا برای گوشی ها فاکتوری بسیار مهم است، اما طراحی این گوشی چندان جذاب نمی باشد و لذت استفاده از صفحه فول اسکرین را از کاربران می گیرد. اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ و دارای رزولوشن فوق العاده 4k می باشد.
گوشی Aquos S2 اولین گوشی خواهد بود که از پردازنده جدید Snapdragon 630 استفاده می کند.این پردازنده دارای معماری ۱۴ نانومتری است و دارای هشت هسته Cortex_A53 می باشد که چهار هسته دارای فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر دارای فرکانس کاری ۱.٨ گیگاهرتز می باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی Adreno 508 است و دارای مودم X12 LTE می باشد. هم چنین گوشی از5Bluetooth و Quick charge 4 پشتیبانی می کند و دارای USB-C 3.1 می باشد. اما قرار دادن این آپشن ها برای کاربران بنا به تصمیم کمپانی خواهد بود.

 

یک نسخه قدرتمند تر از گوشی با پردازنده Snapdragon 660 نیز عرضه می شود که تفاوت آن در میزان رم و قیمت است. میزان رم در نسخه سبکتر ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است و در نسخه دیگر میزان رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲٨ گیگابایت است.
یک دوربین دوگانه به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته، سنسورها یکی ۱۲ و دیگری ٨ مگاپیکسلی است که تار کردن پس زمینه را به عهده دارد. دوربین سلفی نیز هشت مگاپیکسلی است. گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۷.۰ به صورت پیش فرض است.
قیمت گوشی بسته به پردازنده و میزان رم ۳۷۰ یا ۴۲۰ دلار است. تاریخ عرضه گوشی نیز چهاردهم آگوست خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی Sharp گوشی های بدون حاشیه Aquos S2 را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *