کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را معرفی کرد

کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را معرفی کرد

کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را معرفی کرد: کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را رسما در هند معرفی کرد.این گوشی برای اولین بار در قسمت پیشنهادهای ویژه برای خرید در آمازون هند در تاریخ هجدهم آگوست قرار خواهد گرفت.
کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را معرفی کرد

K8 Note دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از جنس IPS با رزولوشن ۱۰٨۰،گلس Corning Gorilla دو و نیم بعدی ، پردازنده Helio X23 ساخت مدیاتک که این پردازنده ده هسته ای است(چهار هسته A-53 با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، چهار هسته A-53 با فرکانس کاری ۱.٨۵ گیگاهرتز و دو هسته A72 با فرکنس کاری ۲.۳ گیگاهرتز) ، دارای میزان رم ۳.۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۱.۶۴ گیگابایت و دارای اسلات اس دی کارد نیز می باشد.این گوشی دارای ست دوربین دوگانه در پشت خود می باشد که لنز اصلی آن سیزده مگاپیکسل و لنز دوم آن که برای فوکوس است پنج مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فلاش است. همچنین گوشی دو سیمکارته، دارای سنسور اثر انگشت، مقاوم در مقابل قطرات آب، ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع، و دارای اندروید ۷.۱.۱ است.
گوشی در دو نوع عرضه می شود، نوع اول که رم آن ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است و قیمت آن ۲۰۳ دلار است، نوع دوم که میزان رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است و قیمت آن ۲۱۹ دلار است. گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی Lenovo گوشی K8 Note را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *