کمپانی مرسدس بنز اتومبیل مرسدس بنز AMG GT نسخه سدان را معرفی کرد

مرسدس بنز AMG GT

ورژن کوپه از سری اتومبیل های GT نخستین خودروی اختصاصی با تولید انبوه در تاریخ سری اتومبیل های AMG محسوب می‌شود که تازگی با معرفی ورژن سدان از AMG GT، اتومبیلی رویایی و زیبا را به سبد مرسدس بنز اضافه می‌ کند. بعد از مدتی انتظار و تماشای جاسوسی از مدل سدان ای‌ ام جی جی تی امروز شاهد تولید و طراحی یک شاهکار جدید در صنعت اتومبیل سازی جهان بودیم.

در سال گذشت طرح مفهومی این اتومبیل بسیار زیبا در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو رو نمایی شد و امروز هم نمونه ی نهایی و قابل تولید از دومین محصول اختصاصی ای ام جی در معرض دید بازدید کنندگان و مشتریان احتمالی آن در نمایشگاه ژنو قرار گرفته است. حال ما در این جا می خواهیم که به تشریح جزئیات و اطلاعات فنی رسمی این اتومبیل سریع، زیبا و لوکس بپردازیم.

مرسدس بنز AMG GT

در این مدل اتومبیل بیشترین چیزی که بسیار به چشم می آید شکل، شمایل و طراحی آن است، سدان ای ام جی جی تی فعلا در حال حاضر در ۳ ورژن جدید و متفاوت عرضه می شود، به طوری که مدل استاندارد آن با کد جی تی ۵۳ شناخته می شود و همچنین دارای موتور پیشرانه ی ۶ سیلندری است که دارای ۳ لیتر حجم موتور می باشد و همچنین از سیستم تویین توربو بهره مند است که قدرتی معادل ۴۳۵ اسب بخار را برای این اتومبیل بسیار زیبا به ارمغان می آورد، مدل استاندارد این اتومبیل ارزان ترین مدل آن به حساب می آید ولی به لطف گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری که این اتومبیل دارد در دورهای پایین ظرف ۴.۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ثانیه می رسد و شایان ذکر است که سرعت نهایی این اتومبیل ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مرسدس بنز AMG GT

نکته ی جالبی که در این جا وجود دارد این است که میانگین مصرف سوخت اتومبیل AMG GT53 همراه با جدیدترین و تازه ترین سیستم دو دیفرانسیل مرسدس بنز موسوم به 4Matic پلاس تنها ۹ لیتر در صد کیلومتر بر آورد می شود. همان طور که در بالا هم به عرض شما عزیزان رساندیم ابن اتومبیل بسیار لوکس و شیک، مدل‌ ها و ورژن های دیگری هم دارد که از دیگر مدل های این اتومبیل سدان AMG GT است که این ورژن از این اتومبیل زیبا دارای موتور پیشرانه‌ ی ۸ سیلندر تویین‌ توربو است که همچنین دارای حجم ۴ لیتر است، اما به خاطر متفاوت بودن قدرت و گشتاور این مدل با کد‌های GT63 و GT63 S شناخته می‌شوند.

مرسدس بنز AMG GT

نسخه‌ی بسیار عالی و خوب این اتومبیل AMG GT63 نام دارد که قدرت ۵۸۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌ متر را به راننده اش هدیه می‌ دهد که  این اتومبیل بسیار زیبا برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلو متر بر ساعت تنها۳.۴ ثانیه زمان لازم دارد. نهایت سرعت این مدل که تا حدودی نسبت به مدل استانداردش تقویت شده است ۳۱۰ کیلومتر و میانگین مصرف سوخت آن هم ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی مرسدس بنز اتومبیل مرسدس بنز AMG GT نسخه سدان را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *