کمپانی لنوو از گوشی کشویی ارزان قیمت خود رونمایی به عمل آورد

لنوو Z5 پرو

کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند اخیرا اقدام به تولید گوشی هایی نموده اند که نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه گوشی ها تقریبا 100 درصد می باشد و لنوو نیز به همین منظور اقدام به تولید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام لنوو Z5 پرو نموده است که همین قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در ادامه قصد داریم به ابلیت های این گوشی هوشمند اشاره نماییم.

لنوو Z5 پرو

بعد از از معرفی گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 و آنر مجیک 2، اکنون چینی ها گوشی کشویی جدیدی را با نام لنوو Z5 پرو با صفحه نمایشی بدون بریدگی بالای صفحه نمایش و برچسب قیمتی بین 290 تا 330 دلار نموده اند. اصلی ترین دلیل قیمت پایین لنوو Z5 پرو در برابر رقبا، استفاده از پردازنده ی میان رده اسنپدراگون 710 می باشد که به همراه رم 6 گیگابایتی میزان عملکرد خوب و روانی را تضمین می نماید؛ هرچند که شاید به پای محصولات کمپانی های شیائومی و آنر نرسد.

لنوو Z5 پرو

محصول جدید کمپانی لنوو با صفحه نمایش آمولد همه ی صفحه نمایش با نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه ی بیش از 95 درصد و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، طراحی بسیار جذاب و مینیمالی را ارائه داده است؛ البته قسمت پایینی پنل پشت این دستگاه ما را کمی به یاد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 2 انداخت. باتری 3350 میلی آمپر ساعتی لنوو Z5 پرو، بلوتوث نسخه 5، اسپیکرهای استریو، NFC، کیفیت صفحه نمایش 1080 در 2340 ساخت کمپانی کره ای سامسونگ و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می باشد که باید درگاه USB-C و البته حذف جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز به آن ها افزود.

لنوو Z5 پرو

در خصوص دوربین گوشی جدید چینی ها باید بگوییم که از یک ماژول دوربین دوگانه اصلی 16+24 مگاپیکسلی تولید کمپانی سونی با گشودگی دیافراگم لنز f/1.8 برای هر دو سنسور اشاره نمود. به منظور ثبت تصاویر سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی مورد بهره وری قرار گرفته است که به همراه آن، شاهد دوربین مادون قرمز 8 مگاپیکسلی برای تشخیص چهره ایم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی لنوو از گوشی کشویی ارزان قیمت خود رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *