کمپانی سونی سال آینده گوشی کم حاشیه ی خود را معرفی خواهد کرد

سونی

از قرار معلوم بازار گوشی های کم حاشیه بسیار داغ شده و اکثر شرکت ها و برند ها سعی دارند تا پایان سال 2017 حداقل یک گوشی با حاشیه کم تولید کنند. شرکت سونی سابقه درخشانی در تولید گوشی های هوشمند دارند از آن جا که اکثر رقبا گوشی های کم حاشیه تولید کردند این شرکت نیز تصمیم به عرضه یک گوشی با حاشیه کم گرفته و آن را پرچم دار خود معرفی کرده است.

مدل سخت افزاری این گوشی که قرار است در سال 2018 عرضه شود SONY H8541 می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایشی به اندازه 5.7 اینچ است درباره رزولوشن آن اطلاعات دقیقی در اختیار ما نیست , اما دارای یک باتری قوی 3420 میلی آمپری است. قطعا برای پشتیبانی اسنپدراگون 835 (که تا کنون فقط سامسونگ از آن استفاده کرده است) به چنین باتری قوی ای نیاز می باشد. حافظه رم این گوشی 4 گیگا بایت , پورت Type C و سیستم عامل اندروید 8   نظر گرفته شده است.

ابعاد صفحه نمایش این گوشی 149×74 x7.5 میلی متر بوده که در نتیجه عرض آن نسبت به گلکسی اس 8 سامسونگ 5 میلی متر بیشتر است اما باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی ابر قدرت برای ساخت صفحه نمایش خود از چه پنلی استفاده می کند.

شرکت سونی در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند با نوآوری های جدید سابقه ی درخشانی دارد و بسیاری از کاربران و طرفداران گوشی های هوشمند این کمپانی با وجود معرفی گوشی ها بدون حاشیه کمپانی های اپل و سامسونگ منتظر پرچمدار جدید سونی هستند تا کارایی های این گوشی هوشمند را نسبت به سایر گوشی های کمپانی های معروف بسنجند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد 3 با چه مشخصاتی ارائه می شود؟

نظرات در مورد : کمپانی سونی سال آینده گوشی کم حاشیه ی خود را معرفی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *