کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی دو صفحه نمایش دارای بریدگی می باشد

بریدگی بالای صفحه نمایش

پس از معرفی و عرضه ی رسمی آیفون 10 کمپانی اپل و بکارگیری ایده ی بسیار خلاقانه ی این کمپانی، سایر برندها نیز به این فکر افتادند که در پرچمداران خود از این قابلیت استفاده نمایند. به نوعی که اکنون تقریبا پرچمداران تمامی برندها دارای بریدگی الای صفحه نمایش یا به اصطلاح Noch می باشند و بسیاری از کاربران دستگاه های موبایلی نیز به این سیستم طراحی عادت کرده اند.

بریدگی بالای صفحه نمایش

دو صفحه نمایش جدید کمپانی سامسونگ که از آن‌ ها با نام Infinity-V و Infinity-U یاد می گردد، با داشتن بریدگی‌ های قطره‌ ا‌ی‌ مانند در بخش بالایی صفحه نمایش خود، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر خواهند داشت؛ در عین حال، قابلیت متمایزکننده‌ ی این دو از یکدیگر، شکل کلی این بریدگی می باشد. آنگونه که از بخش دوم نام این صفحه نمایش های (U و V) قابل‌تشخیص می باشد، پنل صفحه نمایش Infinity-U دارای بریدگی U شکل و پنل Infinity-V دارای بریدگی V شکل می باشند. در نگاه نخست، میان دو دسته از صفحه نمایش های سامسونگ، تفاوت دیگری دیده نمی‌ شود و گویا فرق میان آن‌ ها، فقط به شکل کلی بریدگی‌ آن ها باز می‌گردد. گوشی‌ های بعدی کمپانی سامسونگ با استفاده از این صفحه نمایش، قطعا دارای گوشه‌ های گرد با حاشیه‌ هایی کوچک‌تر می باشند و به نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ ی بالاتری دست خواهند یافت.

بریدگی بالای صفحه نمایش

 

کمپانی هنوز به شکل رسمی از تاریخ ورود این صفحه نمایش های جدید به بازار پرده‌ برداری نکرده است ولی این کمپانی اعلام نمود که تصمیم دارد تا در کنار این‌ ها، دو پنل جدید دیگر را نیز تولید نماید. اولین پنل که احتمالا در پرچمدار گلکسی اس 10 از آن استفاده خواهد کرد، Infinity-O نام دارد و به‌جای بریدگی، در بخش بالایی، سمت چپ شاهد حضور یک حفره‌ ی کوچک خواهیم بود و بدون شک دوربین سلفی در آن قرار خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی دو صفحه نمایش دارای بریدگی می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *