کمپانی سامسونگ در حال فعالیت بر روی یک پروژه جدید

کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ | این روزها برندهای معروف دنیا گوشی های هوشمندی با ابعاد نسبتا زیادی تولید می نمایند و دیگر مفهوم گوشی های هوشمند با ابعاد کم و صفحه نمایش کوچک به اتمام رسیده است. این روزها برندهایی نظیر اپل و سامسونگ در تلاش هستند تا حاشیه های صفحه نمایش را در تمامی گوشی های خود حذف نمایند و این موضوع سبب می شود که کاربران با گوشی هایی تمام صفحه روبرو باشند.

کمپانی سامسونگ

در طول 18 ماه گذشته، صنعت گوشی‌ های هوشمند از نسبت تصویری برابر با 16 به 9 به سمت نسبت تصویر مدرن 19 به 9 همراه با بریدگی بالای صفحه نمایش ( ناچ )‌ تغییر وضعیت داده است. بر اساس محبوبیت صفحه نمایش های جدید با نسبت تصویر 19 به 9، کمپانی سامسونگ از لحاظ طراحی ناچ در صفحه نمایش بی‌ نهایت و یا Infinity Display خود اجتناب نموده است. هم اکنون، نسبت تصویر منحصر به‌ فرد 18.5 به 9 توسط کمپانی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است، ولی گویا بزودی شاهد تغییراتی در این نسبت تصویر خواهیم بود.

کمپانی سامسونگ

هم اکنون یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G405F و سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رزولوشن تصویر 896×412 پیکسل و نسبت تصویر 19 به 9 در آمار بنچمارک مشاهده شده است. گویا، این رزولوشن در این فهرست مقداری پایین می باشد اما در بنچمارک HTML5test، استفاده از چنین کیفیت تصویری رایج می باشد. در واقع، گلکسی اس 9 با وضوح تصویر 2940×1440 پیکسل، در بنچمارک با رزولوشن 846×412 مشاهده شد. در نتیحه، انتظار داریم که گوشی هوشمند یبا شماره مدل SM-G405F، در اصل رزولوشنی برابر با 3040×1440 پیکسل داشته باشد. هنوز معلوم نیست که اطلاعات انتشار یافته مربوط به کدام گوشی هوشمند سامسونگ می باشد اما این حتمال نیز وجود دارد که آزمایش های اولیه که خیلی زود هم آغاز شده‌ اند، مربوط به گلکسی اس 10 سامسونگ باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید پنل OLED آیفون 10 توسط کمپانی ال جی

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ در حال فعالیت بر روی یک پروژه جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *