کمپانی سامسونگ از گوشی منعطف خود رونمایی به عمل آورد

گوشی منعطف سامسونگ

مدت زمان زیادی بود که در خبرها شایعات بسیاری در مورد گوشی هوشمند منعطف کمپانی سامسونگ می خواندیم ولی اکنون انتظارها به پایان رسید و سامسونگ با گوشی هوشمند جدید خود وارد عرصه شد.  البته باید خاطر نشان کنیم که این یک نمونه ی ابتدایی از این دستگاه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن می باشد تا بتوانند با برنامه های پیش رو آشنا شوند و ساخته های خود را تطبیق بدهند.

گوشی منعطف سامسونگ

کمپانی سامسونگ در طی کنفرانس توسعه دهندگان که شب گذشته در جریان می باشد، نمونه ی اولیه ای از این گوشی را به نمایش گذاشته است که در عرضه ی آن در آینده بسیار نزدیک به همراه دارد. این کمپانی کره ای فناوری استفاده شده در این گوشی منعطف را Infinity Flex Display نامیده است و خود این گوشی هوشمند نیز صفحه نمایشی به ابعاد یک بلت دارد که در صورت تا شدن در جیب جا می شود. این گجت در اصل یک تبلت 7.3 اینچی می باشد که دارای یک صفحه نمایش به شکل کتابی تا شده بوده و فرم گوشی هوشمند را به خود می گیرد. در این صفحه امکان اجرای همزمان سه اپلیکیشن از طریق چیزی که سامسونگ پنجره ی فعال چندگانه می نامد، فراهم شده است. بر اساس گفته های جاستین دنیسون، معاون ارشد بازاریابی سامسونگ، تولید انبوه Infinity Flex Display در چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

گوشی منعطف سامسونگ

مهندسان کمپانی کره ای سامسونگ به منظور تولید این پنل مجبور به ابداع ابزارهای جدید و بازسازی مفهوم صفحه نمایش های موبایلی از ابتدا بوده اند. پنل های Infinity Flex از چند قسمت تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر در زیر سطح، غشای جذب کننده ی ضربه و پنجره پوششی می باشد که می توان بارها آن را باز و بسته نمود. کمپانی گوگل هم با توصیف استفاده از دستگاه های تاشو به عنوان تجربه کاربری میان گوشی و تبلت تاکید داشت که از طریق قابلیت Screen Continuity، اپلیکیشن ها در میان حالت های تا شده و تخت به طور یکپارچه تغییر حالت می دهند.

گوشی منعطف سامسونگ

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ از گوشی منعطف خود رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *