کمپانی سامسونگ از رنگ سفید برفی گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد

گلکسی نوت 9 سامسونگ

گوشی های سری نوت کمپانی سامسونگ به عنوان محبوب ترین سری در گوشی های این برند کره ای به حساب می آیند. کره ای ها چند ماه گذشته از سری جدید گلکسی نوت با نام گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آوردند که از قابلیت های بسیار جذابی نسبت به نسل قبلی برخوردار می باشند. این کمپانی ساعاتی قبل از یک رنگ جدید نیز رونمایی به عمل آورد که از آن با عنوان سفید برفی یاد می گردد.

گلکسی نوت 9

کمپانی سامسونگ همانگونه که قبلا وعده داده بود، از نسخه ی سفید رنگ گلکسی نوت 9 با نام First Snow White در تایوان رونمایی به عمل آورد. موضوع جالب اینجاست که حتی قلم اختصاصی سامسونگ یعنی S Pen نیز در این مدل به رنگ سفید درآمده است. این مدل از گلکسی نوت 9 تنها قرار است روانه‌ ی بازار گوشی های تایوان گردد و همچنین تا به امروز نیز صحبتی از ارائه ی این نسخه به سایر کشورها نشده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند می توانند به فروشگاه های سامسونگ و همچنین شرکت مخابراتی Chunghwa Telecom مراجعه نمایند. نسخه ی 128 گیگابایتی نوت 9 سفید برفی در ابتدای ماه دسامبر سال جاری با برچسب قیمت 999 دلار به بازارهای کشور تایوان وارد خواهد شد.

گلکسی نوت 9

همچنین در صورتی که کاربران تا قبل از پایان ماه دسامبر اقدام به خرید نسخه ی سفید رنگ گلکسی نوت 9 نمایند، شارژر وایرلس اصلی کمپانی سامسونگ، Fast Wireless را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با معرفی این رنگ جدید از نوت 9، تعداد رنگ‌ های موجود برای این فبلت محبوب به 5 رنگ سفید برفی، آبی اقیانوسی، بنفش کمرنگ، مسی متالیک و مشکی نیمه‌ شب رسید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

 

[grid_plus name=”مطالب برگزیده”]

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ از رنگ سفید برفی گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *