کمپانی تویوتا به عنوان پرفروش ترین برند خودروسازی مستقل جهان شناخته شد

کمپانی تویوتا

در طی سال های گذشته همیشه شاهد این موضوع بوده ایم که با انتشار پیدا کردن آمار و ارقام فروش وسایل نقلیه، جدال های زیاد و متنوعی بر سر مقام موفق ترین کمپانی اتومبیل ساز جهان شکل گرفته است. برای مثال در همین چند هفته ی گذشته بود که هم گروه رنو، نیسان، میتسوبیشی و هم گروه فولکس واگن هر دو ادعا کردند که دارای عنوان پر فروش ترین کمپانی جهان هستند.

کمپانی تویوتا

یکی از دلایل مهم و اصلی در این زمینه به ادغام و ائتلاف اتومبیل سازان مختلف با یک دیگر مربوط می شود. در گذشته ی نه چندان دور تعداد زیادی از کمپانی های اتومبیل سازی مستقل بوده و همچنین  آمار فروش هر کدام شان به صورت کاملا جداگانه منتشر شد. همان طور که شما عزیزان هم می دانید با بروز مشکلات و بحران های اقتصادی در نخستین دهه ی اول قرن بیستم و یک اوضاع برای بعضی از کمپانی ها و برند ها اصلا متساعد نبود به طوری که برخی از آن ها از صحنه ی روزگار محو شده و بعضی دیگر برای ادامه ی کار خود زیر چتر حمایتی سایر کمپانی ها و برند های معروف و بزرگ قرار گرفتند.

کمپانی تویوتا

این مسئله ی پیش آمده سبب شد تا به جای رقابت مستقیم برند ها گروه ها و کمپانی های بزرگ و معتبر با هم هم مصاف شوند. از این رو هر کدام از گروه ها با لحاظ کردن آمار فروش تمامی اعضای خود همیشه سعی کرده اند که خود را موفق ترین معرفی کنند. یکی از بزرگ ترین و معروف ترین رویا رویی ها در  این زمینه، مربوط به رقابت آماری بین کمپانی محبوب مرسدس بنز و کمپانی معروف ب ام و است که در سال گذشته اتفاق افتاد. با پایان یافتن سال 2016 هر کدام از این اتومبیل سازان لوکس و شیک آلمانی یعنی کمپانی محبوب مرسدس بنز و کمپانی معروف بی‌ام‌و خود را پر فروش تر از رقیبش اعلام کرد.

کمپانی تویوتا

البته می بایست بدانید که در این بین استدلال هر دو کمپانی اتومبیل سازی صحیح بوده، چون که در مجموع گروه کمپانی ب ام و – شامل برند های ب ام و، مینی، رولزرویس و موتورراد – موفق تر بود ولی این در حالی است که بصورت مستقل آمار فروش اتومبیل های مزین به نشانه ی ستاره ی سه پر بر آمار فروش اتومبیل های مزین به نشان ب ام و برتری داشت.

بیشتر بخوانید  تویوتا راو4 مدل 2019

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی تویوتا به عنوان پرفروش ترین برند خودروسازی مستقل جهان شناخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *