کمپانی اپل قصد ندارد سرعت آیفون های قبلی را کاهش دهد

اپل

اخیرا در شایعات اعلام شده که گویا کمپانی اپل با هر بار انتشار یک سیستم عامل جدید سرعت سری های قبلی آیفون را کاهش می دهد تا کاربران مجبور به خرید گوشی های جدید این کمپانی بشوند و شواهدی هم که در این مورد استناد می شود، مربوط به این موضوع می باشد که در بخش جستجوهای گوگل عبارت “کندشدن آیفون” به دفعات بالا جستجو می شود.

اما یکی از کمپانی های ارائه دهنده ی نتایج بنچمارک با بررسی شواهد مربوط به فعالیت پردازنده و پردازشگر گرافیکی آیفون 5 اس که ضعیف ترین گوشی دریافت کننده ی iOS 11 می باشد اعلام کرد که در طول مدت یک سال تمامی سیتم عامل های آیفون را به روی آیفون 5 اس زیر نظر قرار دادیم و رتبه بندی سرعت پردازنده و پردازشگر گرافیکی را در اختیار گرفتیم و پس از برسی این درصد ها و رتبه بندی ها متوجه شدیم که هیچ گونه تغییری در عملکرد این ضعیف تری گوشی دریافت کننده ی سیستم عامل جدید آیفون مشاهده نشده است و تمامی آمارها حاکی از یک درصدهای یکسان می دهد.

با این آزمایش ها مشخص شد که کمپانی اپل قصد چنین کاری را نداشته و تمامی خبرهای منتشر شده در این باره شایعه ای بیش نبوده است. اما اگر از حق نگذریم، کمی کاهش در میزان سرعت پردازنده ی این گوشی ها مشاهده می شود ولی آنقدر هم این تغییرات زیاد نیست و قابل اغماض می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iOS 16.4.1 با آپدیت امنیتی مهم همراه است

نظرات در مورد : کمپانی اپل قصد ندارد سرعت آیفون های قبلی را کاهش دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *