کمپانی اپل تولید آیفون 8 را کاهش داد

تولید آیفون 8

این روزها بر اساس گزارشات و خبرهایی که از کمپانی اپل منتشر شده است گویا تولید آیفون 8 آنقدرها هم باب میل این کمپانی نبوده و نتیجه ای که از تولید این اسمارتفون انتظار داشت را نگرفته است و گویا بسیاری از کاربران آیفون منتشر عرضه ی آیفون X هستند و قصد دارند بجای اینکه پول خود را صرف خرید آیفون 8 نمایند، با پرداخت هزینه ای بیشتر یک گوشی پرچمدار قدرتمند و تمام عیار را خریداری نمایند. اکنون گویا کمپانی اپل تصمیم گرفته است که تولید این گوشی تقریبا به نصف کاهش دهد.

برا اساس خبرهایی که از یک منبع تایوانی منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد میزان تولید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در ماه های نوامبر و دسامبر سال جاری به نصف کاهش دهد و اگر چنین خبر درست باشد، احتمالا این کمپانی بسیار زود تصمیم به کاهش تولید این دو گوشی جدید خود گرفته است و تاکنون چنین تصمیمی مبنی بر کاهش تولید آیفون در این کمپانی سابقه نداشته است.

شواهدی مبنی بر درست بودن این قضیه نیز وجود دارد زیرا چند وقت گذشته خبرگزاری رویترز در یک گزارش عنوان کرده بود که کمپانی اپل با تولید آیفون 8 و 8 پلاس و همزمان کاهش میزان خرید این دو گوشی، افت 1.5 درصدی در سهام خود در بازارهای بورس داشته است. در گذشته کاربران گوشی های آیفون پس از عرضه ی رسمی یک گوشی آیفون جدید، صف هایی طولانی بر درب فروشگاه های عرضه کننده ی آیفون تشکیل می دادند ولی اینبار در زمان عرضه ی آیفون 8 شاهد چنین صف های طولانی کاربران نبودیم و گواهی است بر کاهش تقاضای طرفداران اپل برای خرید آیفون 8 و ایفون 8 پلاس.

اگر بخواهیم در این خصوص نتیجه گیری انجام دهیم، گویا عرضه ی آیفون X یکی از چالش های جدید برای کمپانی اپل خواهد بود زیرا بسیاری از کاربران هم اکنون منتشر این پرچمدار کمپانی هستند ولی خبرهایی به گوش ما رسیده است که میزان تولید آیفون X محدود بوده و احتمالا پاسخگوی تمامی طرفداران این گوشی نخواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یکی از شرکت های چینی پنل OLED آیفون آینده را می سازد

نظرات در مورد : کمپانی اپل تولید آیفون 8 را کاهش داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *