کمپانی ال جی طی اعلامیه ای روند مالی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد

ال جی

امروز , ال جی درآمد خود از طریق فروش گوشی های هوشمند و لوازم خانگی , در سه ماه سوم سال را بیان کرد. این رقم که چیزی حدود 13.44 میلیارد دلار بود ,  افزایش بیش از 15 درصدی فروش نسبت به سه ماه سوم , در سال گذشته بود. درآمد این شرکت با تفاوتی 455.7 میلیون دلاری به نسبت سال گذشته , از پیشرفت این شرکت و افزایش محبوبیت میان مردم خبر داد.

باری دیگر , بخش لوازم‌ خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی , درصد چشم گیری از درآمد این بخش از سال را از آن خود کرده و با گسب 4.4 میلیارد دلار , عدد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. این فروش نسبت به سال قبل 16 درصد بیشتر شده است.

در سه ماه سوم سال , ال جی 404.39 میلیون دلار , از فروش لوازم صوتی و تصویری به دست آورده است. تقاضا زیاد برای تلویزیون‌ های پیشرفته و با امکانات ال جی , در  آمریکا و آسیا , سودی به میزان 9.9 درصد برای این شرکت به همراه داشت.

درآمد این شرکت از بخش موبایل و گوشی های هوشمند به 2.48 میلیارد دلار رسید. این عدد بیانگر افزایش فروش و رشد مثبت 8 درصدی به نسبت سال گذشته و افزایش فروش 4 درصدی نسبت به فصل می باشد. پرچم‌ دار G6 و میان‌ رده‌ های سری Q و K , بیشترین آمار فروش را از آن خود کردند.

بخش قطعات خودرو ال‌جی , با افزایش فروش 29 درصدی نسبت به سال قبل , یکی از بخش های قدرتمند این شرکت بوده و سودی حدود 771.2 میلیون دلار را برای این شرکت به ارمغان آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی LG G Pro 2 با صفحه نمایش 5.9 اینچی و اندروید کیت کت 4.4

نظرات در مورد : کمپانی ال جی طی اعلامیه ای روند مالی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *