کمپانی آنر از هوآوی جدا نخواهد شد

کمپانی آنر

مدتی پیش خبری منتشر شد که گویا کمپانی آنر تصمیم دارد از هوآوی جدا شود و به عنوان یک کمپانی مستقل شروع به فعالیت نماید اما گویا این موضوع شایعه ای بیش نبوده و کماکان آنر با کمپانی هوآوی همراه خواهد بود.

کمپانی آنر

مدت زمانی است که اخبار چینی خبرهای متفاوتی از جدا شدن دو برند هوآوی و آنر انتشار می دهند. بر اساس اخبار انتشار بافته، قرار بود که برند چینی آنر از کمپانی مادر خود یعنی هوآوی جدا شود و به صورت مستقل به تولید محصولات خود ادامه دهد. شایعات تا حدی زیاد بود که مدیرعامل برند آنر Zhao Ming، مجبور شد تا به صورت رسمی اخبار انتشار یافته را تکذیب نماید. بر اساس گفته های مینگ، چهار سال است که از ایجاد برند آنر می گذرد و این کمپانی همچنان به فعالیت خود در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند ادامه می دهد. ایشان بر این باور هستند که برند آنر در طول این سال‌ ها پیشرفت بسیاری داشته است و در ادامه نیز همین سیستم را با شتاب و قدرت بالاترب پابرجا نگاه خواهد داشت.

کمپانی آنر

کمپانی هوآوی در سال 2013 میلادی، برند زیرمجموعه‌ی خود به‌ نام آنر را بنا نمود. در آن سال، برندهای چینی دیگری نظیر شیائومی در حال تغییر سیستم بازار گوشی‌ های هوشمند به سوی محصولات ارزان‌ قیمت ولی باکیفیت بودند. به‌ همین دلیل کمپانی هوآوی تصمیم به تاسیس کردن یک برند جدید به منظور رقابت با چنین کمپانی هایی گرفت. بر اساس گفته های بسیاری از کارشناسان در این زمینه، شکل‌ گرفتن برند آنر و فروش بسیار بالای گوشی‌ های هوشمند این کمپانی، تاثیر غیرقابل انکاری بر میزان محبوبیت کنونی برند هوآوی داشته است. براساس نظرات منتشر شده از سوی کاربران چینی، می‌ توان نتیجه گرفت که برند آنر به عنوان یک پتانسیل عبور از برند هموطن خود یعنی شیائومی را دارد. به همین دلیل احتمال دارد جدایی دو برند آنر و هواوی تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش، سوددهی ومحبوبیت کمپانی هوآوی نیز داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گوشی P60 هوآوی با چیپ Kirin 9100 همراه است

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی آنر از هوآوی جدا نخواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *