کمتر شدن علاقه کاربران به بازی پوکمون گو

پوکمون گو

پوکمون گو، بدون شک از بازی های موفق این فصل می باشد. اما این مسئله که این بازی قدرت دوام و حفظ کردن خود را دارد یا نه یک سوال بزرگ است، نشانه های اولیه از اوضاع بدی برای پوکمون گو حاکیست.

وبسایت Bloomberg نمودار معتبری از مدیریت سرمایه پوکمون گو منتشر کرده است که کاهش تعداد کاربران و تبت نام های روزانه  را نشان می دهد. این نمودار، از داده هایی که با تجزیه و تحلیل شرکت Apptopia انجام گرفته، استفاده می کند و نشان می دهد  پوکمون گو در اواسط ماه جولای حدود 45 میلیون کاربر در روز داشته است که پس از طی دو هفته در پی کاهشی که داشت به 30 میلیون کاربر در روز رسید.

این خبر خوبی برای سازندگان این بازی نیست.اما Niantic (کمپانی سازنده پوکمون گو) در پاسخ به این خبر گفت:”این خبر چندان وحشتناکی هم نیست زیرا استفاده کاربران از برنامه ها و سرویس ها به طور معمول ماهانه سنجیده می شود، نه روزانه ! در حالی که به اندازه کافی غلبه کردن بر کاربران به طوری که تمایل داشته باشند روز بعد هم از بازی استفاده کنند بسیار دشوار است، Niantic هیچگاه به دنبال حفظ کردن طرفداران پوکمون گو به خوبی که در زمان شروع بوده، نمی باشد. البته این احتمال وجود دارد که این آمار و ارقام ها ثبات بیشتری را در نمودارهای ماهانه داشته باشند.

ما بیشتر از یک ماه زنده ایم! پس خیلی زود است تا بفهمیم در درازمدت دقیقا چه بر سر پوکمون گو می آید زیرا هنوز علائمی هست که نشان می دهد پوکمون گو به خوبی گام بر می دارد:1- پوکمون گو مقام اول بازی های رایگان گوگل پلی و مقام دوم بازی های رایگان مارکت اپل (App store) را دارد.2- این بازی در بسیاری از نقاط جهان قابل اجراست که همین مورد سبب پیوستن کاربران جدید و دوباره رشد کردن می شود، اما حداقل این اطلاعات اولیه نشان می دهد که حفظ وضعیت پوکمون گو به عنوان یک بازی همه جا حاضر ممکن نیست و ضربه تا ابد ماندگاری برای  Niantic  خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معضلی جدید با نام پوکمون گو / ویدئو هجوم مردم برای گرفتن پوکمون در آمریکا

نظرات در مورد : کمتر شدن علاقه کاربران به بازی پوکمون گو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *