کلاهبرداری در فضای مجازی توسط یک زن

کلاهبرداری یک زن از 50 مرد

کلاهبرداری :  چند روز پیش در یکی از روزنامه ها گزارشی  نوشته شده بود که نشان میداد یک زن در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده است. 

کلاهبرداری در فضای مجازی توسط یک زن و  شرح ماجرا 

مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرده بود که چندی قبل در فضای مجازی زنی آگهی زده که خواستار ازدواج موقت با یک مرد می باشد و برای این آگهی خود نیز یک شماره تلفن درج کرده بود. 

مرد در ادامه می گویند : با او تماس گرفتم و خواستار ازدواج موقت با او شدم . این زن به من گفت برای انجام عقد موقت باید مبلغی را به او بپردازم ، من هم این مبلغ را به حسابش واریز کردم اما بعد از گذشت مدتی دیگر او جوابگوی تلفن خود نبود. 

رئیس فتای استان اصفهان گفت : بعد از شکایت این مرد و تحقیقاتی که پلیس در مورد این موضوع انجام داد توانست فرشته (زن کلاهبردار) را شناسایی کند که فرشته بعد از دستگیری به شیوه خود اعتراف کرده و گفت از این طریق از  50 مرد داوطلب نیز کلاهبرداری نموده است.

 سرهنگ مرتضوی به کاربران می گویند هیچ گاه در فضای مجازی نباید فریب این آگهی های تحریک آمیز را بخورند و اگر چنین آگهی های مشاهده کردند حتما با پلیس فتا تماس بگیرند. همچنین در ادامه می گوید تبهکاران باید بدانند درج این چنین آگهی ها در فضای مجازی جرم محسوب می شود و به شدت با درج کنندگان آگهی و این مجرمان برخورد خواهد شد. 

به گفته سرهنگ مرتضوی در برخی از سایت های این چنینی زن ها به بهانه ازدواج موقت و یا ازدواج دائم با داوطلبین روابط عاطفی تدریجی برقرار می کنند و با دادن شماره تلفن و پست الکترونیکی به صورت ماهرانه ی  سعی در فریب داوطلبین دارند و پس از مدتی از آنها درخواست پول یا جزئیات کارت اعتبار بانکی یا حتی  تصاویر و فیلم شخصی  می نمایند و سپس به این طریق از افراد ساده دل سوءاستفاده می کنند. 
همچنین می گوید : این افراد بعد از اینکه کلاهبرداری خود را انجام دادند در بسیاری از مواقع گوشی خود را خاموش می کنند و به یکباره تمامی راه های ارتباطی خود را با طعمه هایش قطع می کنند. 

 

 با جدیدترین اخبار در زوم تک  همراه باشید. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خطر بزرگی گوشی های اندرویدی را تهدید می کند !

نظرات در مورد : کلاهبرداری در فضای مجازی توسط یک زن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *