کسب درآمد از پولیک : آیا می توان از پولیک کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از پولیک

کسب درآمد از پولیک | این روزها بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال کسب درآمد از فضای مجازی می باشند و به همین منظور اپلیکیشن هایی نیز طراحی شده اند تا نیازهای این افراد را برطرف نمایند. شاید در این مدت نام پولیک را شنیده باشید که در واقع یک استارتاپی است که در بستر یک اپلیکیشن موبایل به منظور کسب درآمد اینترنتی فعالیت می نماید که در آن سه روش برای کسب درآمد پیشنهاد شده است؛ فروش محصولات، کالا و خدمات، مشاهده تبلیغات و اشتراک گذاری اپلیکیشن.

این اپلیکیشن برای اینکه بتواند کاربران جدیدی بگیرد تسهیلاتی را برای آن ها در نظر گرفته که شامل یک سال اشتراک بیمه ی حوادث، هزینه های غرامت و هزینه های پزشکی به مبلغ 10 میلیون تومان می باشد که می توانید در وب سایت این اپلیکیشن نیز مشاهده نمایید. اما اکنون برای برخی از افراد این سوال مطرح است که آیا واقعا می توان از پولیک کسب درآمد کرد؟! ما در ادامه قصد داریم که به شرح این موضوع بپردازیم.

آیا امکان کسب درآمد از پولیک وجود دارد؟!

در پولیک نیز مانند بسیاری از اپلیکیشن ها در ابتدا باید شماره تماس خود را وارد نمایید و بر اساس قوانین اپلیکیشن پولیک برای شروع فرآیند کسب درآمد با هزینه ی 39 هزار تومان عضویت برنزی این اپلیکیشن را برای خود فعال نمایید و اطلاعات حساب کاربری خود را نیز تکمیل کنید. پس از پرداخت مبلغ ذکر شده از طریق درگاه “به پرداخت” و تکمیل اطلاعات خود بخش هایی با نام کیف پول، درآمد، آموزش و پروفایل کاربری برای شما فعال خواهند شد و همچنین در همان ابتدا مبلغ 1000 تومان به عنوان هدیه به کاربر تعلق می گیرد.

کسب درآمد از پولیک

کیف پول

در این بخش جزئیات اعتبار حساب کاربری در طول یک ماه گذشته برای شما به نمایش گذاشته می شود؛ این بخش نشاندهنده ی میزان اعتباری است که از طریق تبلیغات، معرفی اپلیکیشن از طریق فروش محصول، مبلغ اعتباری که با استفاده از گزینه های افزایش اعتبار به حساب خود واریز کرده اید و همچنین مبالغی که بعد از کسب درآمد از این اپلیکیشن به حساب شخصی شما واریز گردیده است.

کسب درآمد از پولیک

آغاز کسب درآمد از پولیک

یکی از مهمترین بخش های اپلیکیشن پولیک احتمالا بخش کسب درآمد باشد که شما با انتخاب این گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که روش های مختلف کسب درآمد و بسته های بیمه ای را می توانید مشاهده کنید و همانطور که گفتیم چهار روش برای کسب درآمد در پولیک وجود دارد؛ فروشگاه، تبلیغات، بازاریابی بسته های بیمه ای و اشتراک گذاری برنامه که در ادامه توضیحات مختصری را برای شما ارائه خواهیم داد.

کسب درآمد از پولیک

تبلیغات و کسب درآمد از پولیک

همانطور که در اپلیکیشن های بازی و سایر اپلیکیشن ها تبلیغات نمایش داده می شود در پولیک نیز از این دست تبلیغات پس از انتخاب گزینه ی تبلیغات مشاهده می نمایید. پس از انتخاب این گزینه در ابتدا پیغامی در بالای صفحه با عنوان “تبلیغات را باید با فاصله مشاهده و حتما کلیک کنید” برای شما به نمایش در می آید. شما پس از مشاهده ی تبلیغات و باز کردن لینک هر تبلیغ، مبلغ 10 ریال به حساب شما افزوده می شود.

کسب درآمد از پولیک

اشتراک گذاری اپلیکیشن

یکی دیگر از روش های کسب درآمد در پولیک اشتراک گذاری پولیک و چند برنامه ی دیگری است که پولیک به شما پیشنهاد می نماید. الو پیک، آقای املاک، دینگ، دیجی کالا، آپ، سرویس کاران و خود اپلیکیشن پولیک برنامه هایی هستند که می توانید با اشتراگ گذاری آن ها میان دوستان و آشنایان و پیشنهاد نصب آن ها در طول ماه به ازای نصب هر شخص با وارد کردن کد معرف مبلغ 2000 تومان به کیف پول خود بیفزایید و جالب اینجاست که به کیف پول طرف مقابل نیز با نصب این اپلیکیشن ها همین مبلغ افزوده می شود.

کسب درآمد از پولیک

فروشگاه

در این بخش، در کنار بازاریابی بسته های بیمه ای روش های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد که هشت رده از اقلام مختلف نظیر آرایشی و بهداشتی، ساعت، کیف، تزئینی، آثار دستی، لوازم خانگی و نوشیدنی ها فهرست شده اند که کاربران با بازاریابی و فروش این محصولات مبلغ مشخصی را برای هر قلم جنس دریافت می نمایند و به عنوان درآمد برای آن ها به حساب می آید و همچنین در هر بخش برای محصولات توضیحاتی نیز ارائه شده است.

کسب درآمد از پولیک

بسته های بیمه

آخرین روش کسب درآمد از این اپلیکیشن مربوط به بسته های بیمه می باشد و همانطور که تیم پولیک اشاره می نماید، تمامی کاربران این اپلیکیشن پس از پرداخت مبلغ سالیانه 39 هزار تومان بیمه ی حوادث یک ساله با تعهد بیش از 10 میلیون تومان دریافت خواهند نمود که با لمس گزینه ی بسته های بیمه ی مختلف در چهار نوع آتش سوزی، زلزله، حوادث و بیمه ی عمر می توانند بازاریابی و فروش انجام دهند که هم اکنون تنها شرکت فعال در این اپلیکیشن شرکت بیمه ی رازی می باشد که در آینده دو شرکت بیمه ی معلم و بیمه ی سینا نیز قرار است افزوده شوند.

کسب درآمد از پولیک

برای دانلود پولیک کلیک کنید

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.7/5 - (11 امتیاز)

نظرات در مورد : کسب درآمد از پولیک : آیا می توان از پولیک کسب درآمد کرد ؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *