کروم از مایکروسافت استور حذف شد

مایکروسافت استور

کار عجیبی که اخیرا کمپانی گوگل انجام داد، انتشار برنامه ای به نام کروم در مایکروسافت استور بود که در واقع مرورگر کروم نبود و کمپانی مایکروسافت نیز به این کار گوگل واکنش تندی نشان داد و سریعا آن را از استور خود حذف کرد.

روز پیش بسیاری از کاربران مایکروسافت از منتشر شدن کروم در مایکروسافت استور بسیار خوشحال شدند و بعد از 12 ساعت این برنامه از استور حذف شد و در این خصوص کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که گوگل سیاست های استور این کمپانی را زیر پا گذاشته است و به همین دلیل این برنامه را از استور حذف کرد. تقریبا همه ی ما میدانیم که اختلافات میان گوگل و مایکروسافت تمامی ندارد و هر دو کمپانی قصد دارند که در تمامی زمینه ها با یکدیگر رقابت نمایند و بازار یکدیگر را تصاحب کنند.

کروم که در استور مایکروسافت منتشر شده بود در واقع مرورگر کروم نبود، بلکه برنامه ای بود که کاربران را به لینک دانلود این مرورگر در ویندوز هدایت می کردو این کار کاملا مشخص می باشد که به تمسخر گرفتن مایکروسافت از سوی گوگل است! زیرا در این اپلیکیشن نوشته شده است که  این اپلیکیشن مرورگر کروم نمی باشد؛ ولی لینک دانلود آن را در اینجا برایتان قرار داده ایم تا با دانلود آن از شر مرورگر Edge خلاص شوید!!!.

مایکروسافت استورقطعا مشخص می باشد که چنین نرم افزاری در استور مایکروسافت باقی نخواهد ماند و قطعا حذف خواهد شد، زیرا با سیاست های کمپانی مایکروسافت به طور کامل تفاوت دارد. این موضع نیز کاملا طبیعی است که مایکروسافت از تمسخر گوگل استقبال نکند و برای اینکه کاربران از مشائل پشت پرده مطلع نشوند، در این خصوص کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که ” ما اپلیکیشن نصب گوگل کروم را حذف کردیم زیرا با سیاست های ما تفاوت داشت”.

یکی از بحث هایی که بسیار بعید می باشد این است که گوگل قصد ندارد مرورگر خود را با سیاست های مایکروسافت بروز نماید. مایکروسافت تنها مرورگرهایی را به استور خود راه می دهد که موتور اصلی آن ها جاوا اسکریپت و یا EdgeHL باشد درحالی که موتور اختصاصی گوگل Blink نام دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر سرفیس 6 پرو افشا شد

نظرات در مورد : کروم از مایکروسافت استور حذف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *