کرایه تاکسی خود را الکترونیکی پرداخت کنید

کرایه تاکسی | این روزها یکی از موضوعاتی که مطرح می باشد، این است که افراد می توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به راحتی بسیاری از پرداخت های خود را انجام دهند، بدون اینکه لازم باشد کاری بکنند و یا کارت عابربانک خود را از جیبشان در بیاورند. همین موضوع سبب شده است که کاربران بسیاری جذب همین مسئله گردند و دیگر تمایلی به استفاده از پول های کاغذی نداشته باشند.

کرایه تاکسی

اساسا پرداخت الکترونیک کرایه‌ بحثی است که هر ساله با افزایش میزان کرایه‌ ها و مشکل پول خرد مطرح می گردد ولی خبری از اجرای سراسری این سیستم در 80 هزار تاکسی تهران بزرگ دیده نمی‌ شود. این بحث با افزایش تعداد اپلیکیشن‌ های مختلف که مسیر پرداخت آنلاین را هموار نموده اند بیشتر از پیش صدای اعتراض مسافران و رانندگان را بلند کرده است.

کرایه تاکسی

تعدادی اپلیکیشن‌ پرداخت الکترونیک کرایه بیش از یک سال است که در بعضی از تاکسی‌ های سطح شهر تهران مشاهده می‌ شوند ولی بسیاری از تاکسیرانان از این اپلیکیشن ها راضی نیستند و مدتی قبل در اعتراض به تسویه حساب و انتقال دیر به دیر کرایه‌ ها برگه‌‌ های QR CODE را از داخل تاکسی‌ هایشان جمع کردند تا شاید اپلیکیشنی دیگر و بهتر منتشر گردد و در داخل خودروهای خود قرار بدهند.

چند ماهی پیش اعتراضاتی به ریاست سازمان تاکسیرانی صورت گرفت و بعضی از اعضای شورای شهر ایشان را متهم به ایجاد انحصارگرایی در انتخاب اپلیکیشن های پرداخت و طولانی مدت نمودن پروسه ورود سایر فعالان در این زمینه کردند. البته لازم به ذکر است که سازمان تاکسیرانی کشور در این خصوص منفعل نماند و با همکاری یکی از اعضای شورای شهر تهران مراحل اداری آن را تسهیل نمود تا هرچه سریعتر اپلیکیشن های پرداخت الکترونیک به مسافران همیشگی تاکسی‌ ها تبدیل گردند. پس به تاکسیرانان اکنون می توانیم وعده دهیم که در آینده ای نزدیک این پروسه اعمال خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کرایه تاکسی خود را الکترونیکی پرداخت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *