کدام یک از افراد مشهور بیت کوین خریداری کرده اند؟

بیت کوین

در این روز ها نام سهام دیجیتالی بیت کوین را زیاد می شنوید ، این سهام دیجیتالی در یک هفته توانسته پول برخی سهام داران را در یک هفته دو برابر یا شاید هم بیشتر بکند و این سود خوبی برای سهام داران است و خیلی از افراد برای بیشتر شدن پولشان به سوی آن رفته اند. بسیاری از افراد مشهور و حتی آدم های معمولی تمامی سرمایه و دارایی خود را در خرید این سهام در ریسک بزرگی قرار داده اند، اما آنچه را که این بازار جهانی و موضوع آن را جالب کرده است اسامی افراد مشهور و معروف است و در ادامه این خبر درباره این شخصیت های معروف و سرشناس که در این ارز سرمایه گذاری کرده اند، خواهیم گفت.

Cent 50

بیت کوین

از افراد مشهور آمریکایی می توان به رپر معروف به نام فیفتی سنت (50 Cent) اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ به میزان ۷۰۰ بیت کوین از فروش آلبوم های وی دست گیرش شد. سهام یک بیت این شرکت در سال ۲۰۱۴ به میزان ۶۶۰ دلار بود اما اکنون دارای سرمایه ای بالغ بر ۸ میلیون دلار را برای این رپر معروف فراهم کرده است.

Nas

بیت کوین

دومین نفر نیز رپر آمریکایی معروف است که وی هم از سال ۲۰۱۴ که ارزش دارایی او بالغ بر ۱۰۰ دلار بوده در این شرکت سرمایه گذاری کرده است و اکنون بر اساس گفته خود وی دارای ارزش دارایی مجازی خیلی زیادی است.

اشتون کوچر

بیت کوین

وی از سلیبرتی های هالیوودی است و در نقش های استیو جابز بازی کرده و به همین دلیل علاقه او به تکنولوژی نیز بی دلیل نیست. وی از اولین سرمایه گذاران استارتاپ های مشهور مثل اوبر و Airbnb نیز هست. وی در سال ۲۰۱۴ در شرکت هایی مثل بیت کوین و اتریوم نیز سرمایه گذاری کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کدام یک از افراد مشهور بیت کوین خریداری کرده اند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *