کتاب های شنیداری رایگان : خدماتی جدید برای مشترکین سیمکارت های شاتل موبایل

مجوز نسل جدید اپراتور های تلفن همراه این بار توسط شاتل موبایل دریافت شد

شرکت شاتل در سال های اخیر محصولی جدید بنام سیمکارت های شاتل موبایل را به دنیای آی تی معرفی کردند. این محصول جدید شاتل توسط بسیاری از کاربران مورد استقبال قرار گرفت. به تازگی شرکت شاتل موبایل خدماتی رایگان را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. در ادامه اطلاعات بیشتری از این موضوع خدمت شما ارائه خواهد شد. شاتل‌موبایل با هدف ارتقا فرهنگ کتابخوانی و با همکاری اپلیکیشن کتاب‌های شنیداری نوار، جشنواره‌ی کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این جشنواره یک ماهه که تا ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت، به کلیه مشترکین قبلی و جدید سیم کارت های شاتل‌موبایل، علاوه بر تخفیف ویژه خرید کتابهای اپلیکیشن نوار، کتاب شنیداری اهدا می‌شود.

مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‌موبایل می‌توانند پس از دریافت پیامک این طرح و مراجعه به سایت navaar.irکتابهای هدیه خود را دریافت کرده و با نصب اپلیکیشن نوار، در هر زمان و مکانی، از کتابخوانی با اپلیکیشن کتابهای شنیداری استفاده کنند.

براساس این گزارش، کلیه مشترکینی که تا ۱۶ اسفند به خانواده شبکه تلفن همراه شاتل‌موبایل بپیوندند، علاوه بر دریافت مزایای فوق، در قرعه کشی ۱۰۰ گیگابایتی شاتل‌موبایل نیز شرکت داده خواهند شد.

متقاضیان برای انتخاب شماره شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک به همراه بسته ترکیبی آغازین می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی فروش و ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مجوز نسل جدید اپراتور های تلفن همراه این بار توسط شاتل موبایل دریافت شد

نظرات در مورد : کتاب های شنیداری رایگان : خدماتی جدید برای مشترکین سیمکارت های شاتل موبایل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *