کاهش 20 درصدی قیمت گوشی های تلفن همراه

قیمت گوشی های تلفن همراه

قیمت گوشی های تلفن همراه | همانطور که می دانید این اواخر قیمت گوشی های هوشمند نیز با افزایش قیمت دلار روز به روز افزایش پیدا می کرد و بازار گوشی های هوشمند نیز به نوعی دچار رکود شد. اکنون زمان آن فرا رسیده بود که کمی قیمت ارز در بازار مهار گردد تا افراد جامعه بتوانند قیمت کالاهای موردنظر خود را دریابند.

قیمت گوشی های تلفن همراه

قیمت گوشی های تلفن همراه اخیرا با افزایش نرخ دلار، بیشتر شده بود ولی امروز با افت نرخ ارز روند کاهشی به خود گرفت و به میزان 20 درصد کاهش پیدا کرد. رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی، مهدی محبی، در ضمن اعلام کاهش 20 درصدی قیمت گوشی های تلفن‌ همراه در بازار موبایل و احتمال تداوم این روند را نیز نوید داد. پس از اوج‌ گرفتن قیمت دلار و همچنین ایجاد التهاب قیمتی در بازار دستگاه های وارداتی بود، از دیروز که آغاز کاهش قیمت‌ ها بود و بسیاری از مردم دلار به دست، متقاضی فروش دلارهای خانگی خود شده‌ اند، قیمت گوشی های هوشمند نیز روند کاهشی به خود گرفت.

قیمت گوشی های تلفن همراه

مهدی محبی هم با اشاره به فروشنده شدن اشخاصی که اقدام به خرید دلار در قیمت‌ های بسیار زیاد کرده بودند، گفت:

از هم اکنون که بازار فروش دلارهای خانگی داغ شده است، نگاهی به لیست قیمت گوشی‌ های هوشمند نیز نشان می‌ دهد که قیمت گوشی های تلفن همراه این بازار روند نزولی به خود گرفته است.

محبی با تاکید بر این موضوع که کاهش قیمت نرخ دلار به طور هم‌ زمان با بالا رفتن فروش دلارهای خانگی می‌ تواند موضوع خوبی برای فروش تجهیزات وارداتی با نرخ مناسب باشد، گفت: بر اساس کاهش 10 الی 20 درصدی مبلغ تابلوی صرافی‌ ها، قیمت گوشی هم به همین اندازه با توجه به لیست قیمت‌ هایی که چک نموده ایم، کاهش یافته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زمزمه های کاهش قیمت اینترنت در ایران تا پایان سال

نظرات در مورد : کاهش 20 درصدی قیمت گوشی های تلفن همراه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *